Tuleeko toimeentulotuki tänään?
Kommentit (30)
Se maksetaan kuun ekana arkipäivänä, jos olet tehnyt seuraavan kuun hakemuksen edellisessä kuussa.
Se maksetaan kuun vikana arkipäivänä jotta se on tilillä varmasti kuun alussa. Eli tulee. Voi tietty olla kaupunkikohtaisia eroja.
Toimeentulotukia ei makseta ollenkaan.
Mulla maksetaan kyllä ihan millon vaan päätöksessä lukee. Joskus viikkoo ennen ku kuu vaihtuu jne. Harvemmin kuun 1.pv..
Täällä muuttui käytäntö tämän vuoden alusta ja toimeentulotuki maksetaan kuun ekana (pankki)päivänä. Aiemmin maksettiin edellisen kuun viimeisenä.
3
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 08:32"]
Se maksetaan kuun vikana arkipäivänä jotta se on tilillä varmasti kuun alussa. Eli tulee. Voi tietty olla kaupunkikohtaisia eroja.
[/quote]
Mulle tuli eilen.
Teen hakemuksen aina kuun 10.-15. päivä (jos ei ole myönnetty useammalle kuulle) ja 99% kerroista raha on tilillä 1-3 päivää ennen kuun vaihdetta.
Ei vittu!
Kävin juuri automaatilla eikä rahat olleet tulleet. Toimeentulotukipäätöksessä luki että rahat maksetaan 27 pv. Toivottavasti ovat vain myöhässä. Nyt istun kirjastossa ja menen viimeistään kahdeltatoista uudestaan katsomaan.
Jos rahoja ei tänään tule, on lapsilla ja minulla karu viikonloppu edessä. Kaapissa on vain kaurapuuropaketti ja muutama tonnikalapurkki.
Elämä on kärsimystä kun kuun kohokohta on toimeentulotuen tuleminen.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 14:06"]Miten teillä on varaa esim nettiin kun elätte sossun rahoilla?
Miksei teillä ole töitä?
Miksette hanki rahaa muulla konstilla, vaikka perhepäivähoitajaksi tai bloggaamalla?
[/quote]
Nettiin menee vähän päälle neljäkymppiä kuussa. Siihen hintaan sisältyy osamaksulla ostettu älypuhelin.