Esimiehen viaton suukottelu
Meillä oli juuri pikkujoulut, kosteat firman puolesta kuten aina. Lähdin kaverini kanssa yöllä pois juhlatuulella, ja halasin sekä suukottelin kollegoja poistuessani. Aamulla kuulin, että olin pussannut esimiestäni nopeasti suulle, ja lähtenyt.
Kehtaanko mennä töihin? Kyseessä perheellinen mies. En ole kiinnostunut lainkaan ko. ihmisestä enkä tarkoittanut suukolla mitään, sen tiedän. Onko kellään kokemusta vastaavasta; tuleeko seuraavaksi HR niskaan häirinnästä? Voinko leimata hyvänyön pusun kännin piikkiin? Olemme esimieheni kanssa tulleet aina hyvin toimeen. Miten itse ottaisit alaisesi pikasuukon?
Kommentit (19)
Ei mitään väliä, todennäköisesti alaiseni vaan tykkäisi minusta ihmisenä. Eri asia olisi kopelointi tai ehdottelu ja muu flirttailu.
Kerrottiinko kouraisitko munista samalla?
No tuskin sitä nyt kukaan ainakaan mitenkään pahalla muistelee, jos alkoholia on kerran käytetty. Ehkä jotain vitsiä asiasta voi heittää mutta ei kai nyt kukaan tosissaan ala miettiä jotain aamuyön tuntien kännikähmimisiä joita nyt vaan sattuu aina kun isommalla porukalla otetaan viinaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä; en kouraissut. Työkaverini mukaan sekunnin pusu ja lähdin taksiin. Silti hävettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä; en kouraissut. Työkaverini mukaan sekunnin pusu ja lähdin taksiin. Silti hävettää.
Me tehdiin kerran työkaverille sama.
Meinaan kerrottiin sille mitä se oli tehnyt, ja vähän väritettiin tarinaa. Liikaa ei saa värittää koska silloin jää kiinni, mutta hienovaraisesti. Pieniä yksityiskohtia.
Vierailija kirjoitti:
Missä päin Suomea tapahtui?
Laita vielä alle, että esimies:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä päin Suomea tapahtui?
Laita vielä alle, että esimies:D
tai esimiehen vaimo
Pussasitko viattomasti kikkelinsuulle.
En ap:na usko, että keksittyä, ja onneksi nyt kun lomapäivältäni katson, esimiehen mailit (ollaan etänä) ovat näköjään ihan ystävällisiä, samoja hymiöitä niissä kuin aiemminkin. Kyseessä on toki yksi korrektein mies, jonka tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Olen siis itsekkin mies
ap
Mene muualle spoilaamaan, olen nainen. Siis ap.
Kyllä mun yks mieskollega maistissa muiski tiiviisti miehiä suulle, nou hätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä niin ajan kun pituudenkin arviot menevät metsään, joten voi olla että oli jopa kahden tai kolmen sekunnin pituinen. Itseasiassa sekuntikin tuollaisessa jutussa on aika ...tanan pitkä aika.
Turussa voi kaksi miestäkin suukotella.
Vierailija kirjoitti:
Porvoossako on jo pikkujouluja.
Mikä ihme saa aikuisen ihmisen kuvittelemaan, että pikkujoulut kuuluu olla vain joulukuussa? Ihan yleistä on pitää jo marraskuussa pikkujouluja.
En noteeraisi jos alainen ei käyttänyt kieltä.
Nyt on pakko myöntää että yhdellä alaisella sekään ei varsinaisesti haittaisi minua