Äitien sota Livillä
Katsooko joku muu? Inhottava tuo Petra, niin tiukka ja alistaa lapset omaan tahtoonsa, lapset ei saa itse päättää mitään.
Kommentit (78)
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 09:20"]Argh, mä en saanu unta kun mietin mistä toi Anniina on tuttu. Onko tvstä?
[/quote]
Mustakin tosi tutun näkönen, mutta ei vaan millään tuu mieleen mistä.
Mielestäni Anniina on ollut jossain tv-mainoksessa, mutta en saa millään mieleeni missä. Ensimmäisenä tuli mieleen joku Vanish-mainoksen tyylinen, että olisiko ollut sellainen. Minusta hän selitti siinä jotain kokemuksistaan tai muuta. Toivottavasti mysteeri vielä ratkeaa.
Kuka noista on Petra? Ekaa kertaa katson ohjelmaa. Huh. Ton vaalean silmälasipäisen kanssa en tulis toimeen hetkeäkään.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 20:38"]Kuka noista on Petra? Ekaa kertaa katson ohjelmaa. Huh. Ton vaalean silmälasipäisen kanssa en tulis toimeen hetkeäkään.
[/quote]
Se juuri on Petra.
Kuten sanottua niin aivan turhaa natseilua.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 20:39"]Kuten sanottua niin aivan turhaa natseilua.
[/quote]
Kenen osalta?
Mä tiedän kaikesta kaiken -tyyppi. Ei jatkoon.
Miten se natseilee? Esimerkkejä ? Minkä ikäinen lapsi?
Anni ja Anniina vaikuttavat rennoilta ja osaavat iloita muiden äitien asioista, toisin kuin Petra..
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 20:41"]Anni ja Anniina vaikuttavat rennoilta ja osaavat iloita muiden äitien asioista, toisin kuin Petra..
[/quote]
Todellakin. "Ihanaa kun he juttelevat päivän tapahtumista." -"Ei siinä aamukiukun ja kiireen keskellä paljon ole keskusteltavaa".
Petra nuivana jokaiseen asiaan, pelkääkö ettei ookkaan viikon äiti jos antaa toisille hyvät pisteet..
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 20:40"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 20:39"]Kuten sanottua niin aivan turhaa natseilua.
[/quote]
Kenen osalta?
[/quote]
Mitäs luulet :D
Tais kieltää lastansa,että ei sais mennä kurahousuilla lätäkköön. Kontrolloi kaikkea mitä muksut tekee ja lapsilla ei saa olla mielipiteitä.
Just tollasia mutseja mä en kestä. Argh.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 20:45"]Tais kieltää lastansa,että ei sais mennä kurahousuilla lätäkköön. Kontrolloi kaikkea mitä muksut tekee ja lapsilla ei saa olla mielipiteitä.
[/quote]
En mäkään anna lapsen leikkiä kuralätäkössä... :/
Petran säännöt oli ihan järkeviä. Tapa millä hymähteli ja tuhahteli kanssakilpailijoille teki hänestä ikävän oloisen tyypin.
Minuatakin Anniina oli siinä yhdessä laihdutustuotemainoksessa, muistan ihan elävästi! Hiukset olivat vähän vaaleammat silloin. Siinä mainoksessa näkyi hänen nimensäkin.
No joka tapauksessa, hän oli mielestäni aivan ihana äiti! Sellainen rauhallisuus, onnellisuus ja tasapainoisuus oikein huokui koko perheestä. Toivottavasti pystyn itse samaan kun äitiyden aika koittaa.
Mulla pisti korvaan kun se Anni sanoi, että vanhemmalle on helpompi olla sellainen "natsimutsi". Siis päinvastoin! Kai se nyt on helpompi antaa lasten tehdä mitä haluaa ja myötäillä mukana, kun asettaa rajoja ja olla koko ajan kieltämässä ja kertaamassa sääntöjä. Eikä se kieltäminen ja komentaminen mukavaa ole, mutta pakko sitä lasta on kasvattaa!