Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro, mitä puoluetta kannatat ja miksi :)

Vierailija
26.02.2015 |

Minä kannatan Vihreitä, koska heitä kiinnostaa tulevaisuus, he näkevät myös tulevan vaalikauden yli ja he haluavat perustulon. Vihreät on ainoa puolue, mikä haluaa tehdä edes jonkinlaisia ympäristötavotteita.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut, RKP, Kokoomus ja Keskusta haluaisivat käynnistää yt-buumin julkisella sektorilla. Se ei laukaisisi taloutta nousuun vaan syventäisi lamaa. Vassarit ja Vihreät ovat liian pieniä vastustaakseen noiden voimaa. Siksi äänestän tällä kertaa SDP:ta. Aiemmin olen äänestänyt mm. Vihreitä ja Kokoomusta.

Vierailija
2/7 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät. Ainoa puolue, joka yrittää toimia ilmaston lämpenemistä vastaan. Talvi on mun lempivuodenaika, ja vituttaa, että ihmiset on senkin kussut kaikkien muiden sivuvaikutusten lisäksi. Ja lisäksi vihreät olivat ainoa kokonainen puolue tasa-arvoisen avioliittolain puolella.

Vierailija
4/7 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin äänestää puoluetta, jolla olisi Kokoomuksen yritteliäisyys, Demarien sosiaalinen omatunto ja persujen maahanmuuttopolitiikka. Mutta tällaista ei ole, joten PS.

Vierailija
5/7 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps, koska maahanmuutto, mutta olen myös vihreiden kannalla.

Vierailija
6/7 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan halua yrittää puhua ihmisiä ympäri kannattamaan omaa ideologiaa?

Vierailija
7/7 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin äänestää kolmea eri puoluetta, koska ei ole olemassa yhtä puoluetta, jonka kanssa olisin asioista samaa mieltä. SDP, persut ja kristillisdemokraatit ovat nuo kolme puoluetta. Jos nuo kolme muodostaisivat hallituksen, niin se olisi aika kova juttu. Keskusta siinä joukon jatkeena menettelisi, jos eduskunnan enemmistö tarvittaisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä