Voivatko miehet sanoa kohteliaisuuksia ilman taka-ajatuksia (onko keljuilua)?
Minulla on erittäin runsas luonnonkihara tukka, jota en jaksa laittaa ja joka rönsyää milloin mihinkin. Todella moni mies on kehunut tukkaani, monesti ihan vain ohimennen vaikka junassa edes kohdalle pysähtymättä.
Voivatko miehet kertoa kohteliaisuuksia ilman taka-ajatuksia vai onko tuossa kysymys keljuilusta?
Kommentit (6)
Ok. Aika vaikea uskoa että Suomessa selvinpäin muut suomalaiset kehuisivat jonkun randomin hiuksia :D Pitäisin ennemmin vit tuiluna...
Minusta on jopa ihan helppo uskoa, että vilpittömiä, ilman sen ihmeempiä takia-ajatuksia lausuttuja kehujakin kuulee , niin miehiltä kuin naisiltakin.
Olen joskus itsekin saattanut vaikka liikennevaloissa seistessä todeta jollekin, että hänellä on kauniit hiukset tai todella tyylikäs takki. Ajattelematta asiaa sen enempää tai jatkamatta juttua pidemmälle.
Ap erottuu jotenkin tyhmästi massasta. Siks miehet saattaa ohimennen sanoa esim että hieno tukka jne. Ei ole kehu.
Minullakin ihmiset kiinnittävät usein hiuksiini huomionsa, miehet ja naiset, nuoret ja vanhat. Hiukseni ovat aika paksut, luonnonkiharat ja melkein vyötärölle ulottuvat. Niistä saan kuulla siis jopa kaupan kassajonossa kehuja, jos pidän hiuksiani auki, yleensä pidän niitä letillä tai nutturalla.
Saan kehuja myös hymystäni, hymykuopista ja ystävällisyydestäni. Kehuja tulee kaikilta taas kerran ja en koe sitä mitenkään pahana.
Kyllä on vainoharhainen tai itseään vihaavaa tämän ketjun aloittaja
En usko, että on keljuilua. Ihastusta herättää, koska niin harvalla suomalaisella on luonnonkiharat hiukset. Kiharat on kuulemma seksikkäät, näin minulle on sanottu.
Itsellä ollut kaunis permanentti pidemmissä hiuksissa ja jösses sitä kehujen määrää ja tuijotusta. Lapsetkin tuli bussissa hiplaamaan kauniin tädin hiuksia.