Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ladelkaa tänne muutamia

Et voi olla noteeramatta meitä
29.11.2021 |

Syitä miksi jotain henkilöä maalitettaisiin tai seurattaisiin. Siis ei julkkis. Ihan mielenkiinnosta minkälaisista syistä lähtisit itse?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latele sinä tomppeli nenäsi äitisi perseeseen.

Vierailija
2/6 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä kiinnostaa kovasti minkälaisia vastauksia tulee. Kovin on hiljaista yleensä näissä mielenkiintoisissa kysymyksissä. Kaikkiin muihin täällä vastaillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Latele sinä tomppeli nenäsi äitisi perseeseen.

Voi ei kai joku nenäpäiväläinen nyt ottanut itseensä. Kuulostat sille että lähtisit tomppelina seuraamaan ja maalittamaan joten kerro ihmeessä minkä asioiden puolesta kulutat energiaasi ei julkkikseen. Itse en kuluttaisi edes julkkikseen. Voih, mitä jänniä juttuja olet kuullut? Rakastan jänniä juttuja. Itse kun en kuule niitä kun en oikein puhu muiden kun muutamien samojen ihmisen kanssa niin jää jännät jutut kokonaan kuulematta.

Onneks on spotify niin jää vähän vähemmälle idiotismit ja mielekkäämmät autoreissut yippii. Relatkaa nyt vähän.

Vierailija
4/6 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasitko esim. mainokset, sherlock kirjoitti:

Nyt kyllä kiinnostaa kovasti minkälaisia vastauksia tulee. Kovin on hiljaista yleensä näissä mielenkiintoisissa kysymyksissä. Kaikkiin muihin täällä vastaillaan.

Jotkut mainokset ovat olleet kyllä aika kivoja ja kekseliäitä. Kiitos muuten vaivannäöstä. Kun joku näkee vaivaa takiasi sitä pitää arvostaa suuresti. Joillekin ruusuja ja joillekin risuja tässä hommassa.

Vierailija
5/6 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei miks tuolla kalliossa on tuollainen punainen nuppi. Anyone from yle? Ihku jengi kertoo varmaan. Te olette superhauskoja ihmisiä. Suvaitsevaisuus täys kymppi teille. Keep it going Brandon tai joku.

Vierailija
6/6 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sallittakoon näsäviisaus isoille puljuille. Ei tavallisille kansalaisille.