Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Syöttekö puuroa ilman maitoa?
29.11.2021 |
Miten on?
Kommentit (13)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En ikinä laita valmiin puuron sekaan maitoa. Jotkut puurot kyllä tietysti keitän maitoon.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Miksi kysyt? Voisilmällä mieluiten, poikkeuksena joulupuuro johon laitan kanelia ja sokeria
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En laita puuroon maitoa, jos en keitä puuroa maitoon. Kaurapuuroon laitan puolikkaan Ehrmann-rahkan ja mehukeittoa, lisäksi marjoja, jos olen muistanut sulattaa. Riisipuuroon voisilmä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Riisipuuro ja mannapuuro valmistetaan maidosta, ja edellisen syö sokerin ja kanelin kanssa ja jälkimmäisen vadelmahillon. Jos teen neljänviljanpuuroa, teen sen veteen ja laitan sen päälle margariinia syömävaiheessa. Keittovaiheessa puuroihin tulee lisätä hiukan suolaa.
Alue: Aihe vapaa
Kyllä. En koskaan laita puuroon maitoa. Kuulostaa kummalliselta.