Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lopettaa "kauniisti" suhde....

Vierailija
26.02.2015 |

Olen todella kiltti nainen ja minun on äärimmäisen vaikea sanoa suoraan, että suhteen jatkaminen ei kiinnosta. Ikää ja elämänkokemusta on(olen ollut 12 vuoden liitossakin ja lapsia on). Nykyinen suhde jatkunut puolisen vuotta ja haluaisin lopettaa. En vain saa sanotuksi sitä suoraan.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että olet ihastunut naiseen.

Vierailija
2/21 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 06:54"]

Jos kelpaa 15-vuotiaan neuvot ( :D ), niin minä sain kiitosta mun exältä, kun puolivuotta sit lopetin meidän suhteen. Viikkoa ennen eroa ilmoitin jo, että mun pitää miettiä tätä meidän suhdetta. Ei vain kiinnostanut enää. Viikko myöhemmin järjestin kivan päivän meille. Katsottiin leffoja, oli leffamässyt, annoin pitkän hieronnan ja vain oltiin ja puhuttiin kaikesta. Lopulta sain sanottua, että oon päätynyt siihen, etten halua enää jatkaa seurustelua. Sit itkettiin, puhuttiin, itkettiin ja halattiin toisiamme. Lopulta exä lähti pois. Olin oikeasti helpottunut, kun seurustelu oli vihdoin ohi. Ton jälkeen jäätiin kavereiks. Exä on sanonu, että olisi muuten varmaan katkassut välit minuun, mutta koska hoidin meidän eron niin kiltisti, että sille jäi oikeastaan hyvä fiilis siitä (vaikkei tietenkään olisi tahtonut meidän eroavan), että haluaa pitää mut yhä elämässään. Mun neuvot on, että kliseet pois ja hoida suhteen päättäminen livenä, ei mitään tekstaria, tai puhelun välityksellä. Meillä kaikilla on vain yksi elämä, älä tuhlaa sitä seurustelemalla ihmisen kanssa, jonka kanssa sinulla ei ole hyvä olla.

[/quote]

Muuten hienosti hoidettu homma mutta noi hieronnat ois kannattanu jättää pois. Itse ainakin ottaisin silkkana ilkeilynä. "Hei mä voisin hieroo sua että tuntuu kivalta, mut joo, en tykkää ni kivat sulle jatkossa heiii..."

tv. 38v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 08:29"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 06:54"]

Jos kelpaa 15-vuotiaan neuvot ( :D ), niin minä sain kiitosta mun exältä, kun puolivuotta sit lopetin meidän suhteen. Viikkoa ennen eroa ilmoitin jo, että mun pitää miettiä tätä meidän suhdetta. Ei vain kiinnostanut enää. Viikko myöhemmin järjestin kivan päivän meille. Katsottiin leffoja, oli leffamässyt, annoin pitkän hieronnan ja vain oltiin ja puhuttiin kaikesta. Lopulta sain sanottua, että oon päätynyt siihen, etten halua enää jatkaa seurustelua. Sit itkettiin, puhuttiin, itkettiin ja halattiin toisiamme. Lopulta exä lähti pois. Olin oikeasti helpottunut, kun seurustelu oli vihdoin ohi. Ton jälkeen jäätiin kavereiks. Exä on sanonu, että olisi muuten varmaan katkassut välit minuun, mutta koska hoidin meidän eron niin kiltisti, että sille jäi oikeastaan hyvä fiilis siitä (vaikkei tietenkään olisi tahtonut meidän eroavan), että haluaa pitää mut yhä elämässään. Mun neuvot on, että kliseet pois ja hoida suhteen päättäminen livenä, ei mitään tekstaria, tai puhelun välityksellä. Meillä kaikilla on vain yksi elämä, älä tuhlaa sitä seurustelemalla ihmisen kanssa, jonka kanssa sinulla ei ole hyvä olla.

[/quote]

Muuten hienosti hoidettu homma mutta noi hieronnat ois kannattanu jättää pois. Itse ainakin ottaisin silkkana ilkeilynä. "Hei mä voisin hieroo sua että tuntuu kivalta, mut joo, en tykkää ni kivat sulle jatkossa heiii..."

tv. 38v
[/quote]

Kyllä minä vieläkin välillä hieron exän selkää, jos katsotaan leffoja tms :)

T. 15v

Vierailija
4/21 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Hei, täähän on tosi hienoa! Pahintahan erossa on se tunne, että ei kelpaa ja ne kysymykset miksi, onko liian huono koulutus, palkka, enkö ole tarpeeksi komea/kaunis, olenko jotenkin ällö ja hölmö..

Tässä on saatu hyvin kerrottua toiselle, että poika on ihana, häntä koskettaa mielellään (hieronta), ei siis ällö, hän on hauskaa seuraa (leffat) ja hänen tunteillaan on väliä, vähän pelätään menettämistä ja erosta kertomista.. Sun tyylillä on saatu monta eron katkeroittavaa piirrettä katoamaan. Nuorilta voi näköjään oppia kaikenlaista fiksua. :)

Vierailija
5/21 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 07:08"]

Otsikko antoi jutulle mielestäni hieman toisenlaisen kuvan kun mitä teksti sitten olikaan. No minä olen kanssa noita kilttejä ja ymmärtäväisiä ihmisiä.kuitenkin olen päättänyt kaikki ihmisuhteeni omasta aloitteesta koska minulla ei ole ollut hyvä olla. Ensimmäinen avioliitto päättyi väkivaltaan ja henkiseen pahoinpitelyyn. Luulin ja toivoin miehen muuttuvan (onneksi en muuttanut kuitenkaan mieltäni sillä nykyään olen paljon vahvempi ja mies jotenkin tuntuu pelkäävän minua kun sanonkin vastaan),toinen loppui siihen kun tunsin olevani vain kissavahti sekä pyykkäri. Mies juoksi viikonloput ties missä ja viikolla piti olla hissukseen että edes perjantaina olisi kotona. Nyt olen suhteessa joka kestänyt 3vuotta,vielä ei ole tullut esiin asioita jotka pistäisi nostamaan kädet pystyyn ja luovuttamaan. Vierestä seurannut kuitenkin ystävieni mie asioita ja moni kiltti antaa suhteen edetä "liian pitkälle" ja sitten onkin jo liian myöhäistä potkia mies ulos elämästä ja ajattelevat et kylhän se tässä nyt menee vaikka heillä itsellään olisi paha olla suhteessa . Selityksiä löytyy aina "no kun on noita lapsiakin ja haluan ehjän perheen", " otettiin toi koira/miu eläin,en mä sitä yksin kerkeä hoitaa", " käytiin hakee asuntolainaa", " en osaa olla yksin" jne. Minusta vaan parempi lopettaa suhde jos edes keskustelu ei tuota mitään. Toivottavasti tästä sai jotain selvää. :)

[/quote]

Et kyllä kuulosta kovin kiltiltä vaan arvostelevalta hiljaiselta kyyläkaverilta. Hiljainen kyyläys ja äänetön arvostelu ei sitten ole kiltteyttä. Kertakaikkiaan et voi tuntea ihmisten parisuhteita, ainakaan noin monen, noin hyvin. Vaikea uskoa, että sinunlaisen kanssa voi kellään miehellä olla se täydellinen parisuhde.

Vierailija
6/21 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopetin nuoruuden suhteeni sanomalla suoraan. Ensin kerroin että mun täytyy miettiä tätä juttua pari päivää. Tuona aikana päätös vahvistui, tunsin vain helpotusta kun poikakaveri ei ollut läsnä. Menin sitten käymään poikakaverin luona ja sanoin suoraan, että ollaan liian erilaisia (erit mielenkiinnon kohteet), enkä halua jatkaa suhdetta. Poikakaveri ei olisi halunnut erota ja olikin sitä mieltä että meillä pitäisi vaan alkaa tekemään juttuja yhdessä. Sanoin etten näe järkeä siinä että muutaman kuukauden seurustelun jälkeen aletaan hampaat irvessä väkisin keksimään ja tekemään yhteisiä juttuja että tämä suhde onnistuisi, että ne jutut pitäisi olla luonnostaan. Sanoin myös että meillä molemmilla on joskus puolisot joiden kanssa ei tarvitse keksimällä keksiä yhteistä puuhaa.

Poikakaveri ei varmasti tuolloin ollut sitä mieltä että olipa kauniisti hoidettu homma. Mutta näin häntä noin vuosi sitten ja tuli silloin keskustelemaan. Sanoi että on löytänyt sen oman puoliskonsa ja nyt ymmärtää täysin mitä tuolloin tarkoitin.

Vierailija
7/21 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 08:39"]

[/quote]

Hei, täähän on tosi hienoa! Pahintahan erossa on se tunne, että ei kelpaa ja ne kysymykset miksi, onko liian huono koulutus, palkka, enkö ole tarpeeksi komea/kaunis, olenko jotenkin ällö ja hölmö..

Tässä on saatu hyvin kerrottua toiselle, että poika on ihana, häntä koskettaa mielellään (hieronta), ei siis ällö, hän on hauskaa seuraa (leffat) ja hänen tunteillaan on väliä, vähän pelätään menettämistä ja erosta kertomista.. Sun tyylillä on saatu monta eron katkeroittavaa piirrettä katoamaan. Nuorilta voi näköjään oppia kaikenlaista fiksua. :)

[/quote]

Mutta mitäs sitten jos jättäjällä ei kiinnosta enää jatkossa viettää aikaa exän kanssa? Rehellisesti sanottuna, toinen on esim. niin tylsä että ei voisi vähempää kiinnostaa tämän tunteet, ajatukset, elämä jne. Ei tietenkään sitä pidä mennä sanomaan, se olisi ihan tarpeetonta loukkaamista. Mutta eihän sitä voi mennä valehtelemaankaan että olet tosi ihana ja sun kanssa on kiva katsella leffoja, jos ei ikinä enää aio viettää ko. henkilön kanssa aikaansa. Tosi vaikeita tilanteita.

Vierailija
8/21 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 08:29"]

[/quote]

tv. 38v

[/quote]

Minusta hieronta oli tosi hieno juttu. Rentouttaa ihanasti. Kyllähän kaveritkin hierovat toisiaan. Minulla on teini-ikäisiä lähipiirissä. Kun olen kuunnellut heidän seurustelujaan, niin mieleen on tullut, että he ovat paljon mutkattomampia kuin esim. minun ikäiset. Näyttää siltä, että vaikka seurustelu loppuu, jäädään kavereiksi. Tosi hienoa.

Vierailija
9/21 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunein tapa on olla suora. Että minä en halua seurustella sinun kanssasi, en näe meitä parina.

Joo, se kirpaisee, mutta kerran.

Itse olen kiitollisin niistä eroista, joissa toinen on suoraselkäisesti vaan katkaissut välit, siis ilmoittaen että tämä oli tässä. Hetken aikaa on olo, että pitäisikö tästä puhua, häh, mutta toisaalta ero on ollut niin itsestäänselvyys että järjellä kyllä tajuaa eron olleen paras ratkaisu.

Ja nämä eroamiset on olleet niitä, joissa siis ei ole ollut yhteisiä lapsia ja asuntolainaa.

Se, miten perheemme hajosi ja eksästä tuli eksä, meni sekin itse asiassa aika kivuttomasti. Tilanteeseen nähden.

Vierailija
10/21 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan jättänyt ketään kauniisti. Se on vain ollut kerrasta poikki ja sen jälkeen piiiitkä tauko yhteydenpidossa. Yleensä tilanne on tasoittunut kaveritasolle n. puolen vuoden kuluessa. 

Vierailija
11/21 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 09:14"]

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 08:29"]

[/quote]

tv. 38v

[/quote]

Minusta hieronta oli tosi hieno juttu. Rentouttaa ihanasti. Kyllähän kaveritkin hierovat toisiaan. Minulla on teini-ikäisiä lähipiirissä. Kun olen kuunnellut heidän seurustelujaan, niin mieleen on tullut, että he ovat paljon mutkattomampia kuin esim. minun ikäiset. Näyttää siltä, että vaikka seurustelu loppuu, jäädään kavereiksi. Tosi hienoa.

[/quote]

Niin no, kuten huomaat niin ihmisiä on erilaisia. Itse olen ihminen joka ei halua kosketella muita ihmisiä. Paitsi omaa miestä ja lapsia. Esim. ystäviäni en halaile, ovat kuitenkin minulle hyvin tärkeitä ja rakkaita. Erotilanteessa en halua toisen koskevat minua. Jos ei halua seurustella kanssani, niin mitä ihmettä tulee edes koskettelemaan. Pysykööt kaukana, jos kerran on sen valinnut. Ja mielestäni jättäjän pitää sen verran kunnioittaa jätettyä.

Vierailija
12/21 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole paljon vaihtoehtoja, sanot tai jatkat.

Vierailija
13/21 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilteintä sun on tässä tilanteessa jättää mies mahdollisimman ystävällisesti, mutta selkeästi ja päättäväisesti. Tuollainen toisen roikottaminen suhteessa ei ole yhtään kilttiä.

Vierailija
14/21 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan sano "tämä ei johdu sinusta, tämä johtuu vain minusta, minun täytyy nyt saada olla yksin ja löytää itseni"-tyyppistä paskaa. Sano suoraan, että tästä ei tule mitään, sinua ei kiinnosta. Nätisti sanomisella et voita mitään, kuin ehkä vähän omaa mieltäsi rauhoittelet. Paremmin toinen pääsee asian ylitse, kun ei jää vatvomisen varaa. Kivoja ja ihania ollaan niille, joista välitetään.

Vierailija
15/21 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kliseet ainakin pois.

Vierailija
16/21 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kelpaa 15-vuotiaan neuvot ( :D ), niin minä sain kiitosta mun exältä, kun puolivuotta sit lopetin meidän suhteen.

Viikkoa ennen eroa ilmoitin jo, että mun pitää miettiä tätä meidän suhdetta. Ei vain kiinnostanut enää.

Viikko myöhemmin järjestin kivan päivän meille. Katsottiin leffoja, oli leffamässyt, annoin pitkän hieronnan ja vain oltiin ja puhuttiin kaikesta. Lopulta sain sanottua, että oon päätynyt siihen, etten halua enää jatkaa seurustelua. Sit itkettiin, puhuttiin, itkettiin ja halattiin toisiamme. Lopulta exä lähti pois. Olin oikeasti helpottunut, kun seurustelu oli vihdoin ohi.

Ton jälkeen jäätiin kavereiks. Exä on sanonu, että olisi muuten varmaan katkassut välit minuun, mutta koska hoidin meidän eron niin kiltisti, että sille jäi oikeastaan hyvä fiilis siitä (vaikkei tietenkään olisi tahtonut meidän eroavan), että haluaa pitää mut yhä elämässään.

Mun neuvot on, että kliseet pois ja hoida suhteen päättäminen livenä, ei mitään tekstaria, tai puhelun välityksellä. Meillä kaikilla on vain yksi elämä, älä tuhlaa sitä seurustelemalla ihmisen kanssa, jonka kanssa sinulla ei ole hyvä olla.

Vierailija
18/21 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Annoin pitkän hieronnan"  :D :D Loistoneuvo.

Vierailija
19/21 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko antoi jutulle mielestäni hieman toisenlaisen kuvan kun mitä teksti sitten olikaan. No minä olen kanssa noita kilttejä ja ymmärtäväisiä ihmisiä.kuitenkin olen päättänyt kaikki ihmisuhteeni omasta aloitteesta koska minulla ei ole ollut hyvä olla. Ensimmäinen avioliitto päättyi väkivaltaan ja henkiseen pahoinpitelyyn. Luulin ja toivoin miehen muuttuvan (onneksi en muuttanut kuitenkaan mieltäni sillä nykyään olen paljon vahvempi ja mies jotenkin tuntuu pelkäävän minua kun sanonkin vastaan),toinen loppui siihen kun tunsin olevani vain kissavahti sekä pyykkäri. Mies juoksi viikonloput ties missä ja viikolla piti olla hissukseen että edes perjantaina olisi kotona. Nyt olen suhteessa joka kestänyt 3vuotta,vielä ei ole tullut esiin asioita jotka pistäisi nostamaan kädet pystyyn ja luovuttamaan. Vierestä seurannut kuitenkin ystävieni mie asioita ja moni kiltti antaa suhteen edetä "liian pitkälle" ja sitten onkin jo liian myöhäistä potkia mies ulos elämästä ja ajattelevat et kylhän se tässä nyt menee vaikka heillä itsellään olisi paha olla suhteessa . Selityksiä löytyy aina "no kun on noita lapsiakin ja haluan ehjän perheen", " otettiin toi koira/miu eläin,en mä sitä yksin kerkeä hoitaa", " käytiin hakee asuntolainaa", " en osaa olla yksin" jne. Minusta vaan parempi lopettaa suhde jos edes keskustelu ei tuota mitään. Toivottavasti tästä sai jotain selvää. :)

Vierailija
20/21 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 07:06"]"Annoin pitkän hieronnan"  :D :D Loistoneuvo.
[/quote]

Mun exällä oli selkäongelmia ja me hierottiin usein toisiamme :3

T. 15v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi