Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan pidät käytössä alushousuja ennen kuin heität ne roskakoriin?

Vierailija
29.11.2021 |

Joku asiantuntija kertoi että alushousut olisi syytä heittää pois 50 pesun jälkeen, keräävät kuulemma bakteereita jotka ei lähde pesussa pois. Käytätkö housuja siihen asti kunnes ne rikkoontuu?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän siihen asti että niissä on enemmän reikiä kuin kangasta.

Vierailija
2/19 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän. Nykylaatuiset alushousut eivät todellakaan kestä 50 pesua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan pesuun.

Vierailija
4/19 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesin silkkipikkarit 90-asteessa muun alkkaripyykin mukana. Värit haihtuivat ja kangas muuttui kuin paperiseksi. Joitain alkkareita ei edes voi näköjään pestä kunnolla, joten melkeimpä kertakäyttökamaa sitten.

Vierailija
5/19 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kestää, mulla housut ei rikkoonnu mutta venyvät ajan mittaan.

Vierailija
6/19 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin monta kertaa, kunnes ovat joko lörpähtäneet tai hajonneet käyttökelvottomiksi. Pesen alushousut aina 60 asteessa, joten eiköhän sillä lähde tarpeeksi pöpöt. 

Vierailija
7/19 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän jälkeen pesuun ja käyttöä siihen asti että saumat alkaa ratkeilla/pitsit irtoaa. Kovin kulahtaneiksi tai pinttyneiksi ne ei ehdi mennä. Just kesällä uusin ison osan pöksyistäni, osa saattoi olla 10-vuotiaita (sloggit).

Vierailija
8/19 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ainakin kestää paljon useampiakin pesuja, vaikka käytän jotain h&m-halpiksia.

Vierailija
9/19 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräävät bakteereita? Ja tämä vaikuttaa miten? Bakteerikammo?

Vierailija
10/19 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun tarvi heittää alushousuja pois kun olen mies. Käyn vain seisomassa alushousuissa tuuletusikkunan vieressä. Jos ne ovat liian kuluneet niin ilmavirta vie ne pois pieninä hiutaleina.

Vierailija
11/19 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullua heittää roskikseen, kun ne voi myydä pesemättömänä toisten likaisten alusvaatenautiskelijoille.

Vierailija
12/19 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän siihen asti, että tulee reikiä tai pitsireunus irtoaa. Myös oikein kulahtaneet laitan pois. En ole ikinä laskenut, miten monta kertaa pesen.

Vierailija
13/19 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vielä jatkuvassa käytössä kaksi paria Triumphin pikkareita, jotka olen ostanut opiskeluaikanani.

Opiskelin 1990-luvun alussa...

Vielä en ole niihin bakteereihin kuollut.

Vierailija
14/19 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keräävät bakteereita? Ja tämä vaikuttaa miten? Bakteerikammo?

Alusvaatteet tulisi vaihtaa vuoden tai 50 pesun jälkeen, neuvovat brittilehti Independentin haastattelemat asiantuntijat. Liian pitkä käyttöikä kasvattaa esimerkiksi virtsatieinfektion ja hiivatulehduksen riskiä.

Alusvaatteet ovat läheisessä kosketuksissa ihoon ja intiimialueisiin pitkiä aikoja putkeen. Tämän vuoksi niihin kertyy kuollutta ihosolukkoa ja bakteereja. Osa bakteereista on haitallisia ja infektioita, kuten virtsatie- ja hiivasienitulehduksia, sekä ärsytystä aiheuttavia.

Vierailija
15/19 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö

60 pesu ja pidän kunnes hajoaa

Vierailija
16/19 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tule laskettua pesukertoja. Heitän pois sitten kun kylmä  viima pääsee kiertämään liian monista ja suurista reijistä.

Vierailija
17/19 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mun tarvi heittää alushousuja pois kun olen mies. Käyn vain seisomassa alushousuissa tuuletusikkunan vieressä. Jos ne ovat liian kuluneet niin ilmavirta vie ne pois pieninä hiutaleina.

Miehille kaikki onkin helpompaa.

Vierailija
18/19 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kymmenisen vuotta vanhat jalassa. Hengissä ollaan bakteereista huolimatta, eikä ne bakteerit ole tiettävästi mulle mitään ongelmia aiheuttaneet. Hyvässä symbioosissa mennään.

Vierailija
19/19 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaa vielä pieraisemalla niille vauhtia :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi