Vanhin nainen jolla olet nähnyt hyvän pepun tai rinnat?
Kommentit (26)
No onhan niitä, mutta vanhoilla ne ovat enimmäkseen ostettuja..
Noin 75 v. Käytin hänet suihkussa ja iho ja muodot olivat oikeasti kuin fertiili-iässä olevalla naisella. Normaalipainoinen ja kaunisrintainen. En nähnyt yhtään luomeakaan ja selvästikään ei ollut polttanut ihoaan koskaan auringossa. Oikein kaunista katsottavaa, niin että ihmetellä täytyi (hiljaa mielessäni), että voiko tuollaista ollakaan.
Mutta mitä iloa siitä kauniista kropasta, jos ei edes suihkussa pysty käymään itse?
Ikää tulee ja muisti heikkenee, mutta onhan silti mukavaa olla muuten terve ja hyväkroppainen!
3.
Vaatteiden päältä arvioituna kummatkin yli 65-vuotiaalla. Toki vaatteilla saa paljon huijattua. En silti usko, että näky olisi luonnontilassakaan oksennusreaktiota aikaansaanut.
82 vuotias. Olen töissä vanhustenhoitoalalla ja yhdellä mummulla on pyöreät, isot ja täyteläiset rinnat. Uskomatonta ja harvinaista mutta totta. Vanhin hyväpyllyinen jonka tiedän on sen sijaan 50 vuotias.
Heh, minä, peilistä, juu nou. Kuukauden päästä mittarissa 60 v. Ja mistäkö niin päättelen; no luotan silmiini, kehuihin (kaverit, työkaverit, heteronaisekin) ja paras pisteyttäjä on 35 v tyttäreni, joka on asiasta usein maininnut, toivoo perineensä geenin.
Rinnoilla on imetetty tytär 13 kk ja poika 12 kk. Ei roiku, kokoa c kupin verran. Pylly on kuulema ihana, miesten mielestä. Kiva juttu, mutta terveys on tärkeämpää ja rakkaat tärkeimmät!
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 05:49"]
Heh, minä, peilistä, juu nou. Kuukauden päästä mittarissa 60 v. Ja mistäkö niin päättelen; no luotan silmiini, kehuihin (kaverit, työkaverit, heteronaisekin) ja paras pisteyttäjä on 35 v tyttäreni, joka on asiasta usein maininnut, toivoo perineensä geenin. Rinnoilla on imetetty tytär 13 kk ja poika 12 kk. Ei roiku, kokoa c kupin verran. Pylly on kuulema ihana, miesten mielestä. Kiva juttu, mutta terveys on tärkeämpää ja rakkaat tärkeimmät!
[/quote]
Kuva(t) ois kivat, jos pylly ja tissit ovat kiinteät kuin omenat.
Anopilla (84v.) on kauniit pyöreät rinnat eivätkä roiku rumasti.Viisi mukulaa tehnyt.Saunassa miniöiden kanssa ollessa tämä selvisi.Toivon että tytär perii mummonsa rinnat.
Tätini 55v. Luomut rinnat. Roikkuivat joo vähän, mutta olivat ja ovat upeat.
t. 16v
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 04:57"]20
[/quote]
Kate Upton on 22v ja sillä on hyvät rinnat.
52v ex naiseni... treenannut kroppaansa koko ikänsä. Naisellisen pyöree ja pullottava ja upeet reidet...
Kirjoitti 40+ mies
Isabelle Huppert on vieläkin aika pantava. Uudessa leffassa näkyy tissitkin. Ihan kivat. Ikää 63.
Neiti-ihminen noin 80 v. Iho oli kuin alle 40 vuotiaalla ja todella kiinteä ja hoikka muutenkin. Nätit rinnat.
55v entisellä naispomolla mahtava kroppa ja perse - rinnat ei niin hyvät.
Tunnen parikin yli 60v naista, joilla upeat rinnat vaikka muu kroppa jo vähän roikkuu.
M40