Lätkämatsiin vaaditaan koronapassi jo tällä viikolla
https://www.ess.fi/urheilu/4385656
"koronapassin käyttöön lauantain pelissä"
Kommentit (10)
No puolityhjille katsomoille pelaavat muutenkin. Katoava laji on jääkendo.
Miksi? Rokote ei estä saamasta tartuntaa tai levittämästä sitä eteen päin..... Vetää sanattomaksi tämä ihmisten auktoriteettiuskovaisuus, tehdään kaikki sokeasti perässä eikä kyseenalaisteta systeemin toimivuutta ollenkaan. Katsokaa Saksan viime viikkojen tartuntalukuja, koronapassi on joka puolella käytössä ja tartuntoja on enemmän kuin koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Rokote ei estä saamasta tartuntaa tai levittämästä sitä eteen päin..... Vetää sanattomaksi tämä ihmisten auktoriteettiuskovaisuus, tehdään kaikki sokeasti perässä eikä kyseenalaisteta systeemin toimivuutta ollenkaan. Katsokaa Saksan viime viikkojen tartuntalukuja, koronapassi on joka puolella käytössä ja tartuntoja on enemmän kuin koskaan.
Olisit vaan vielä kertonut että eihän koko virusta ole olemassa ja rokotekin on täysin kokeellinen edelleen.
Niin tuoll seudulla, mutta ei joka puolella Suomea.
En ole ottamassa rokotetta enkä passia. En mene paikkoihin mihin tuota nassepassia vaaditaan.
Viime viikolla oli jo osa seuroista ottanu käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit vaan vielä kertonut että eihän koko virusta ole olemassa ja rokotekin on täysin kokeellinen edelleen.
Ethän pistä sanoja suuhuni. Olen itse sairastanut koronan, joten minulla on ihan omakohtaista kokemusta sen olemassaolosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ethän pistä sanoja suuhuni. Olen itse sairastanut koronan, joten minulla on ihan omakohtaista kokemusta sen olemassaolosta.
"Vetää sanattomaksi tämä ihmisten auktoriteettiuskovaisuus, tehdään kaikki sokeasti perässä eikä kyseenalaisteta systeemin toimivuutta ollenkaan."
- kerro toki miten selkeästi paremmin hoitaisit tilanteen.
Hienoa, voin jo arvata miten jotkut alkavat tästäkin itkemään.