Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keikkatyöläiset! Tuntuuko työsuhde

Vierailija
25.02.2015 |

välillä lähes hyväksikäytöltä? Jos tunteja ei tule paljon mitään tai jos työkeikat ilmoitetaan ihan viime tipassa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niitä ole pakko ottaa. Itse teen työni sivussa keikkaa ja ihan normi työpäivän pituus ja muuta. Kännykkä piippaa päivittäin ja jotkut tarttee huomenna ja jotkut ensi viikolla. Vai puhutko jostain eri keikkailusta?
t. yökkö

Vierailija
2/6 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sijaisena olen ja joka tunti töissä on plussaa tilipussissa. Ei minusta ole hyväksikäyttöä, koska saan palkan vaikka joskus nyppiikin lähteä tuli peffan alla puolen tunnin varo ajalla töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakkarit saa hälytysrahan, kesäloman, työterveyshuollon, mahdollisesti asuntolainan kun on vakituinen työ. Kaikki edut on. Joo, kyllä v*tutti sijaisena. Nyt olen lasten kanssa kotona, en tosiaan aio enää lähteä keikkahommiin eli koulunpenkki kutsuu. Vaihdan alaa mieluummin kuin jatkan kyykytettävänä.

Vierailija
4/6 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ehtisi puolessa tunnissa töihin. Käytän työmatkoihin bussia, ja asun sen verran syrjemmässä että tunti ainakin pitää olla aikaa päästä perille työpaikalle. Olen huomannut että mua on alkanut harmittaa tämä kokoaikainen varuillaan olo työkeikkojen suhteen. 

Vierailija
5/6 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

älkää suostuko keikkatyö luonteisiin töihin. Aivan hirveetä sontaa

Vierailija
6/6 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varokaa vuokrafirmoja. Ne on ihmisten kyykyttämistä varten.