APUA, koiratarhaan eksynyt kissa löytyi tapettuna!
Varmaan naapurin kissa, en tosin ole varma kun vähän aikaa sitten muutettiin enkä ole naapureihin tutustunut erityisemmin. Kuitenkin, työpäivän aikana sinne on kissa päässyt ja riistaviettiset metsästyskoirat tappaneet sen!
Mitäs helvettiä minä nyt teen, ilmoitanko naapureille ja onko minulla joku korvausvelvollisuus tms? Eihän se ole minun vika, että naapuri antaa kissansa kulkea vapaana ilman valvontaa, mutta toisaalta ne ovat minun koiria jotka sen tappoi :|
Neuvokaa tietämätöntä mammaa, tuntuu ihan kauhealta enkä tiedä miten voisin ilmoittaa naapurille että heidän kissa on kuollut, enkä edes tiedä kenen naapurin katti tuo on!
Kommentit (13)
Joo moi vaan Reijo Kuismo, harmittaako kun Fobba vesitti sun fb-profiilin niin nyt täytyy jatkaa trollailua vaan av:lla?
Mammat hei, annetaanko tän keskustelun vaan tippua?
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 14:37"]Kaiva kuoppa ja heitä katti sinne ja pidät suun supussa.
[/quote]Minä noudatin tätä ohjetta kun meidän rottis söi puolet naapurin kissasta. Kukaan ei huudellut katin perään ja tuosta on aikaa jo kuusi vuotta.
Älä ilmoita, naapureiden oma vika kun päästävät kissan ulos teidän tontille ilman valvontaa
Kaiva kuoppa ja heitä katti sinne ja pidät suun supussa.
Kyllä mä ilmoittaisin. Jollain on kuitenkin huoli kissasta. Sinun koirasi olivat aidattuna, kissa vapaana, eli sinulla ei ole mitään vastuuta asiasta. Miksiköhän se kissa oli edes sinne mennyt? Outoa.
Juu kissahan ihan vartavasten meneekin häkkiin koirien keskelle. Aika joustava häkki kun sinne muuten pääsee. Joko olet idiootti trolli, tai sitten joku koirista on ollut vapaana ja tappanut kissan ulkopuolella.
Kysyt menetkö sanomaan naapurille, etkä edes tiedä kenen naapurin kissa on?
Naapurin isännällä on haulikko, saa av-mamma kyytiä ;)
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 14:41"]
Juu kissahan ihan vartavasten meneekin häkkiin koirien keskelle. Aika joustava häkki kun sinne muuten pääsee. Joko olet idiootti trolli, tai sitten joku koirista on ollut vapaana ja tappanut kissan ulkopuolella.
[/quote]
Kissathan eivät osaa kiivetä verkkoa pitkin aitaukseen? Kissa on todennäköisesti ollut koiriin tottunut eikä ole osannut varoa.
Provolta haiskahtaa. Vapaana kulkevat kissat jne.
Koirat ovat isoja, häkin silmäkoko suuri ja pieniä rakosia portin alla, että kissa varmasti mahtuu sieltä livahtamaan sisälle. Liekö koirat olleet kopissa nukkumassa ja havahtuneet kun kissa tullut aitaukseen ja tappaneet sen. Kuinkakohan selvitän kenen naapurin kissa se oli jos meinaan ilmoittaa, vinkkejä?
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 14:50"]Koirat ovat isoja, häkin silmäkoko suuri ja pieniä rakosia portin alla, että kissa varmasti mahtuu sieltä livahtamaan sisälle. Liekö koirat olleet kopissa nukkumassa ja havahtuneet kun kissa tullut aitaukseen ja tappaneet sen. Kuinkakohan selvitän kenen naapurin kissa se oli jos meinaan ilmoittaa, vinkkejä?
[/quote]
Heiluttele raatoa pihalla ja huuda että kuka omistaa.