taputtaako teidän miehet kikkelillä
Joskus mieheni tulee ja taputtaa kikkelillä olkapäälle, jos istun pöydän ääressä.
Joskus kun jumppaan lattialla, saattaa taputtaa myös naamalle.
Sitten nauraa ja laittaa munan piiloon. Minuakin naurattaa vaikka yritän torua sitä muka närkästyneenä.
Minusta aika veitikkamaista! :)
Kommentit (30)
Kerran laittoi pippelinsä minun leipälautaselleni.
Miksi alapeukut? Mitä pahaa tuossa on jos molemmilla on hauskaa :D
Minulla on tapana leikkisästä puristella tuota mainiota mailaa. Odotan, että kärki muuttuu tummanpuhuvaksi ja sitten naurahtaen irroitan otteen.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 13:03"]Minulla on tapana leikkisästä puristella tuota mainiota mailaa. Odotan, että kärki muuttuu tummanpuhuvaksi ja sitten naurahtaen irroitan otteen.
[/quote]
No tuo on jo väkivaltaa!
Enimmäkseen hän kyllä tamppaa sillä mattoja, ja näin talvella käyttää myös pilkkivapana.
Joko on matala penkki tai pitkä mies että pystyy sua olkapäähän taputtelee kikkelillään.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 13:05"]Enimmäkseen hän kyllä tamppaa sillä mattoja, ja näin talvella käyttää myös pilkkivapana.
[/quote]
Sillähän saa tehtyä sellaista pilkkivää liikettä, varsinkin jos on puolikovana :D
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 13:05"]Joko on matala penkki tai pitkä mies että pystyy sua olkapäähän taputtelee kikkelillään.
[/quote]
No siihen olkavarren ulkosyrjään/olkapäähän :)
Pitkä patukka sillä on :D
Miksi alapeukut? Kai sitä saa hassutella pippelilläkin?