Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisen lapsen laittaisit isovanhempien kanssa lomalle?

Vierailija
25.02.2015 |

Isovanhemmat haluaisivat ottaa 4 vuotiaan viikon matkalle mukaan? Itse en vielä päästäisi (ja tietenkin minä sen päätän päästänkö vai en), mutta olenko liian tiukkis jos en päästä mukaan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 6-vuotiaan, mutta riippuu lapsesta ja siitä, kuinka paljon on ollut isovanhempien kanssa aiemmin.

Vierailija
2/5 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne päin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 18v saa lähteä, koska isoäiti on perussairas ja jos jotain sattuu, pitää olla välittömästi hankkimassa apua. Ei ole minkään 10v ikäisen hommaa katsoa vierestä, kun elvytetään.

Vierailija
4/5 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu täysin siitä, millainen suhde isovanhemmilla ja lapsenlapsella on, samoin kuin tietysti isovanhempien iästä. 

Jos lapsi ja isovanhemmat ovat läheisiä ja isovanhemmat alle 70 (sitä vanhemmat eivät välttämättä jaksa koko päiviä useampaa putkeen), en näe mitään estettä, miksei voisi päästää viettämään yhteistä lomaa. 4-vuotias voi olla jo muutaman päivän erossa vanhemmistaan.

Ovathan ne isovanhemmat osanneet hoitaa omatkin lapsensa ja kokemuksesta voin kertoa, että lapsenlasten kanssa sitä on varovaisempi. Asiaan vaikuttaa sekin, että lapsenlapsi ei ole oma, vaikkakin omaa sukua.

Vierailija
5/5 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikoksi ovat itse halunneet lähteä 6-vuotiaasta alkaen. Ulkomaillakin käyneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä