En ole ikinä tykännyt siitä, että miehet yrittävät olla lipeviä. Vittuilu toimii flirttinä paljon paremmin.
Näin se lihavakin ukkelikin saa seminuoren ja (vain suomen mittakaavassa) kauniin naiden.
Kun Akseli palasi seurueensa pöytään, sama nainen istui hänen paikallaan. Kaksikko esittäytyi toisilleen kohteliaasti, ja molemmat jatkoivat keskusteluja tahoillaan. Illan edetessä kipinät alkoivat kuitenkin lentää.
– Järkeilin, että kyseessä on niin hyvännäköinen mimmi, että häntä yritetään pokata tuon tuosta. Otin niin sanotun käänteistaktiikan eli aloitin hyväntahtoisen vittuilun, Akseli kertoo
Emmi muistaa kiinnittäneensä ensimmäisenä huomiota juuri Akselin sopivan piikittelevään läpänheittoon.
En ole ikinä tykännyt siitä, että miehet yrittävät olla lipeviä. Vittuilu toimii flirttinä paljon paremmin.
Porukan ilta jatkui läheiseen baariin.
Akseli notkui baaritiskillä, kun baarimikko kertoi pilkun lähestyvän ja kysyi viimeistä tilausta. Mies osti tarjottimellisen juomaa seurueelleen. Kohta myös Emmi ilmestyi tiskille.
– Ajattelin herrasmiehenä kysyä, maistuisiko hänelle juoma. Emmi näpäytti välittömästi, että hänelle eivät miehet tarjoa, vaan hän osaa ostaa itse juomansa.
Kun Emmi yritti tehdä tilausta, baarimikko nosti kädet pystyyn ja kertoi pilkun jo tulleen.
– Kysäisin tietysti pilke silmäkulmassa, että maistuisiko nyt, Akseli sanoo.
Emmiä naurattaa, kun hän muistelee tilannetta.
– Suostuin, mutta lisäsin heti, että tarjoan sitten seuraavan.
Kommentit (18)
Mutku mammat ovat täällä kuorossa vakuttaneet että negailu on inhottavien luuserien hommaa joka ei toimi. 🤣
No olipa piikittelyä, voi luoja :Dad
"ja minullehan miehet eivät tarjoa juomia. Osaan kyllä omani ostaa"
Yök, just tuollainen tyypillinen suomalainen nirppanokka muija.
Voi apua! Toivottavasti kukaan mies ei oikeasti ota tuosta mallia.
Kaikki peliin
Ensimmäiset deitit olivat Akselin mukaan yksi iso testi. Hän tahtoi nähdä heti alkuun, mistä Emmi oli tehty ja kehitti sitä varten epätavallisen treffiohjelman.
– Sanoin, että haluan mennä ampumaan ja sen jälkeen japanilaiseen ravintolaan syömään. Kiinnosti, uskaltaisiko Emmi heittäytyä uusiin juttuihin. Ja mikä vielä tärkeämpää: pitäisikö hän hyvästä ruuasta.
Erikoinen treffiohjelma teki Emmiin vaikutuksen.
– Sitä Aksu ei tosin tullut ajatelleeksi, että ampumaradalla käytetään kuulosuojaimia. Siinä ei pystynyt hirveästi jutustelemaan.
Mahdollisuus syvällisempään keskusteluun avautui ravintolapöydässä. Tunnelma oli alkuun odottava ja vaivaantunutkin. Akseli jännitti eritoten treffikumppaninsa tilausta.
– Mietin, olisiko Emmi sellainen riisikakkumissi, joka ei syö mitään. Se olisi ollut deal breaker.
Kun Emmi alkoi luetella monen ruokalajin tilausta, Akseli huokaisi helpotuksesta.
– Silloin tuli ensimmäistä kertaa mieleen, että olen all in. Laitan kaiken peliin.
Toisilla treffeillään pariskunta oli Nuuksion kansallispuistossa, ja Akseli valmisti libanonilaista ruokaa nuotiolla. Tulen loimutessa Emmi paljasti Akselille, että hän oli sisimmältään villi luonnonlapsi, joka viihtyy ennemmin laavulla eräkamppeissa kuin täydessä tällingissä keikistelemässä. Hänestä ei mitään edustusvaimoa saisi.
– Ajattelin, että tämä on tässä. Tuossa on se ihminen, jonka kanssa haluan olla, Akseli sanoo.
Piikittelen ja seuraavaksi huomaan olevani blokissa 🤨
Kuka tykkää kuka ei. En tosin huomannut tekstissä piikittelyjä.
Vierailija kirjoitti:
Tosi mauton vastaus, jos joku oikeasti haluaa tarjota. Ei mitään käytöstapoja! Nolottaa tommonen muka niin voimaantunut nainen. 🙈
Oikeasti miehet, älkää luulko, että piikittely tai se suoranainen v...lu, jota termiä aloittaja halusi käyttää, toimisi. Oikeasti sellainen vihamielisyys tuntuu vain hullulta, vähän psykopaatin leimalta. JOs se kulma edellä lähtee tutustumaan, jokainen terveellä itsetunnolla varustettu nainen juoksee toiseen suuntaan. Ja varmaan mieskin. Ne, joilla vaikeita alkoholistilapsuus- ja muita kuormia, voivat tykätä, kun tunnistavat tutun ja siksi kaikessa kieroutuneisuudessaan turvallisen tilanteen olevan taas tulollaan :/
Jaa. No minuun ei vttuilu toimi. Helppo jättää sellainen vaikea tyyppi takavasemmalle. Minulle käy sellaiset normaalit tavat, kuten keskustelu minua loukkaamatta.
Luuleeko joku ihan tosissaan, että kettuilemalla mieskin löytäisi muista miehistä jonkun best friendin? Toimiiko vttuilu esim. armeijassa tai ravintolassa tuntemattomille? Turpiin tulisi.
N24
Vierailija kirjoitti:
Jaa. No minuun ei vttuilu toimi. Helppo jättää sellainen vaikea tyyppi takavasemmalle. Minulle käy sellaiset normaalit tavat, kuten keskustelu minua loukkaamatta.
Luuleeko joku ihan tosissaan, että kettuilemalla mieskin löytäisi muista miehistä jonkun best friendin? Toimiiko vttuilu esim. armeijassa tai ravintolassa tuntemattomille? Turpiin tulisi.
N24
Ja sit antaisit kenkää tyypille koska sillä on niin tylsät ja kuivat jutut...
Jos tarkoitetaan sellaista kevyttä härnäämistä ja kiusoittelua tällä vttuilulla, niin sitten ok. Jos suoraa vttuilua, ei kiitos. Aloituksessa näin ensimmäisenä mainitsemaani, en vttuilua. Jos joku tuossa oli veemäinen, se oli tämä nainen joka noin röyhkeällä tyylillä kieltäytyi ystävällisestä tarjouksesta.
Vierailija kirjoitti:
Mutku mammat ovat täällä kuorossa vakuttaneet että negailu on inhottavien luuserien hommaa joka ei toimi. 🤣
Riippuu v^ttuilun kohteen luonteesta. Itse en jaksaisi kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Itse sanon vain ei kiitos. Osalla tarjoajista on outoja käsityksiä juomien vastaanottajan vastavuoroisesta huomiosta.
Aloituksessa puhuttiin hyväntahtoisesta vittuilusta joka mulle toimisi todella hyvin, paremmin kuin mikään muu. Ja mistään lapsellisesta "negailusta" tuossa ei ole kysymys.
Jep, miehen pitää aina vaikuttaa pätevämmältä kaikin puolin, vaikka kuinka jauhetaan voimaantumisesta ja tasa-arvosta. Naisen pitää saada se fiilis, että miehellä on paremmin homma hallussa.
Olen vittuillut koko ikäni naisille, mutta ilman olen jäänyt.