Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiroileva mies on iso turn off varsinkin jos on jo maisterinopinnot tehty

Vierailija
28.11.2021 |

Kuvittelis että yliopistossa olis jäljellä sivistävää vaikutusta, mutta olen ehkä erehtynyt.

Onko nykyään vain koulutusta tarjolla?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/5

Vierailija
2/10 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei maisterinpapereita katso. Kiroileva puuseppä tai leipuri on ihan yhtä kauhea, oli mies tai nainen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama pätee naiseen, kiroilevaa naista ei pidetä minään.

Vierailija
4/10 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö? Itse kiroilen kuin merimies ja olen kuitenkin lääkäri. Sinkkuna ei ole tarvinnut olla montaakaan aikaa elämästä.

Vierailija
5/10 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin kiroilen kuin korsteeni, ja sivistyneestä suvusta olen. Akateeminen koulutus tottakai.

Kyllä joihinkin tilanteisiin voimasana sopii kuin nenä päähän

Vierailija
6/10 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiroilevat ovat tutkimuksen mukaan älykkäämpiä.

Vierailija
7/10 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyitkö että opintojen pituus ei välttämättä korreloi käytöstapojen kanssa? Itse olen amiksen käynyt, kaveripiirissä useita korkeakoulutettujakin joilla vit tua ja perk elettä lentää. Ei se väärin ole, kunhan osaa tietyissä tilanteissa puhua sivistyneesti.

Vierailija
8/10 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako uimamaisteri kiroilla?

Vierailija
9/10 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vtupllusatanas -ihan turhaan olin yliopistossa. No runkkaamallakin pärjää.

Vierailija
10/10 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva edes tietää sitä, että sana maisteri tarkoittaa mestaria. MSc on yleinen tutkintonimeke länsimaissa yliopistolla, joka tarkoittaa tieteen mestaria. Tohtori (PhD) erotuksena (MD), joka on lääketohtori, siis lääkäri, tarkoittaa taas filosofian tohtoria, joka siis on jonkin sortin lääkäri, koska tohtori usein viittaa arkikielessä lekuriin. Itse olen Tieteen tohtori (Doctor of Science), joka viittaa jälkeen kerran tieteelliseen tohtorointiin, joka on harhaanjohtavaa, vähintäänkin,

Mielestäni on suotavaa, että tieteen tohtorin tasoinen ihminen pidättäytyy käyttämästä kirosanoja ja ehdottomasti käyttämästä huumoria. Huumoritajuisuus ei sovi tohtoritasoiselle henkilölle lainkaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme