Jos menisit nyt naimisiin, montako sataa ihmistä tulisi häihisi?
Kommentit (29)
Ehkä 10 jos saisin hyvän päivän tututkin mukaan.
Reilusti yli tuhat. Olen nyt rikas ja viisas. Naimisiin mennessä olin vain kaikista parhain ja kaunein.
Ei yhtään sataa. Ehkä joku 30-40. Ei mun ja miehen sukulaisista ja kavereista saisi edes sitä sataa täyteen.
Jos menisin jostain syystä uudestaan naimisiin, en sillä toisellakaan kerralla järjestäisi häitä.
Kaksi ihmistä tulisi, eli pakolliset todistajat. Yhdet "kunnon" häät olen jo pitänyt, enkä tarvitse enää toisia.
Ehkä 5, todnäk ei sitäkään. Aikanaan kun kirkon käytävää astelin, vieraita oli 25.
Menimme naimisiin maistraatissa noin 20 vuotta sitten ja paikalla oli vain lähimmäiset kahdeksan henkilöä.
Jos nyt menisimme naimisiin, niin maistraatti olisi taas paikkana. Paikalle tulisi varmaan samat lähimmät, mutta koska osa porukasta on lisääntynyt ajan saatossa, niin niin vieraista lisää tulisi kuusi ihmistä + tärkeimmät, eli meidän omat lapsemme, eli kolme kappaletta. Vieraita tulisi siis suurinpiirtein 17 kpl. Tai sitten ihan vain meidän ikioma perhe.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä 10 jos saisin hyvän päivän tututkin mukaan.
Sama täällä
Miten niin sataa?
Jos Sijaltainen nousisi.
Mulla on ollut kahdet häät. Ensimmäisissä kaksi todistajaa, samoin toisissa. Ensimmäisten jälkeen oli myös kirkollinen siunaustilaisuus, koska vanhempani halusivat. Pienet bileet myös lähisuvun kesken. Illalla mentiin paikalliseen baariin. Olin kuskina, koska raskaana ja ainoa joka selvin päin. Suunniteltu lapsi oli, tulin raskaaksi eka laakista kun ehkäisy jätettiin pois.
Toiset häät tosiaan vain todistajien läsnäollessa ja todistajat maistraatista. En ole prinsessahörhelöihminen laisinkaan enkä tykkää olla keskipisteenä yhtään missään.
Kolmansia häitä ei tule tai jos tulee niin niitä ei ainakaan mitenkään juhlita
Sulhasen puolen kutsutut. Siksi en ikinä haluaisi järjestää hääjuhlia, koska se korostaisi kuinka yksinäinen ja epätoivottu ihminen olen kenellekään.
Mä haluaisin isot ja ihanat tanssihäät. Todellisuudessa minun puolelta vieraita tulisi ehkä 30 joista vaan viittä sukulaisiin kuuluvaa ja yhtä ystävää olen nähnyt viimeisen vuoden aikana. Miehen puolelta ehkä melkein samat, jos ei kutsuttaisi kaikkia sukulaisia (kuten heillä on tapana, vaikkei muuten koskaan pidetä mitään yhteyttä kun juhlien tiimoilta vain). Ja kukaan ei tanssi :(
Varmaan joku viitisenkymmentä ihmistä
Noin sata, kuten viimeksikin. Ja paljon lapsia!
Kutsuisin häihini 800 (+avecit) parasta ystävääni, en sen enempää.
Maistraatti, korkeintaan minun lapsi ja sulhon tai morsiamen lapsi/lapset. Mielummin jätän kyllä kokonaan naimisiin menon välistä, ei vaan ole oma juttu. No ei tässä kyllä ketään ehdokastakaan ole edes tapailusuhteeseen saati vakavampaan.
Itse en äkkiä keksinyt edes kymmentä keitä kutsuisin 😅
Meidän häissä oli joku 70 henkeä. Nyt riittäis hyvin semmonen 20 henkeä. Siihen mahtuis ne tärkeimmät.