Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä jokin fetissi?

Vierailija
25.02.2015 |

Eli siis olen nuori nainen ja hyvin epävarma seksuaalisesta suuntautumisesta. Olen ilmeisesti bi, mutta en vain voi myöntää sitä itselleni sillä esim. En voisi ikinä seurustella naisen kanssa sillä perheeni ei hyväksyisi sitä. Ihastun silloin tällöin naisiin ja haluaisin kokeilla seksiä naisen kanssa. Haluaisin erityisesti alistaa naista. Miestä en haluaisi alistaa vaan haluan olla alistettavana. Mutta ikinä en antaisi naisen alistaa minua. Mietinkin juuri, että miksi haluan alistaa naista ja sitten taas haluan että mies alistaa minua? Tulee jotenkin todella ristiriitainen olo. En myöskään edes tiedä että voisinko koskea naisen alapäähän, ajatus ällöttää. Mutta ihastun useammin naisiin.. Voisiko joku avata mulle vähän tätä asiaa että mistä voi kertoa.. Olen miettinyt tätä jo liian kauan :\

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi erittäin sekava teksti! Ap

Vierailija
2/7 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule fetlifeen. Siellä on monta kaltaistasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko kertoa tarkemmin mikä tää fetlife on? Ap

Vierailija
4/7 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelupaikka kaikille fetististeille ja muille erikoisuuksille. Tuo on ihan normaalia siellä. Oikeastaan kaikki on normaalia. Sinuna lähtisin haaveiden perään. Jos pidät siitä itse, asia ei kuulu muille. Olisit hyvä alistamaan muita. Seurustele miehen kanssa ja ota itsellesi naisorja.

Vierailija
5/7 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallista että biseksuaali tuntee erilaista vetosa eri sukupuoliin. Osa voi viehättyä enemmän yhdestä sukupuolesta, tai vaikka kokea että parisuhde tai seksi toisen sukupuolen kanssa on helpompi kuin toisen. Ehkä alistaminen / alistuminen vois liittyä johonkin tällaiseen?

Vierailija
6/7 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wautsi kiitos paljon viesteistä :) voisin harkita sitä fetlifeä :) ja en nyt sitten tiedä olisinko hyvä alistamaan muita.. Montaa miestä olen kokeillut alistaa mutta eihän siitä mitään ole tullut kun pelkkää arastelua vaan. 6: Kiitos viestistä. Mahtavaa kuulla että noin voi olla ja en olekaan ilmeisesti ihan yksin asian kanssa :) eli ilmeisesti olen bi. Vähän siltä vaikuttaisi.. Saa nähdä milloin pystyn asian oikeasti myöntää itselleni :)

Vierailija
7/7 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti olet bi