Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro mitä vain päivästäsi

Vierailija
25.02.2015 |

Niin että tuota saa kertoa mitä vain omasta päivästäsi.
Taidanpa aloittaa kertomalla, että aamuni alkoi loistavasti. Sairaslomasta olen vuoden nautiskellut ja tästä päivästä en odottanu muuta kuin tavallista. Kolmen aikaan päivällä tapahtui käänne huonompaan. Elisalta soitettiin ja kyseltiin netistä ja onko televisiota. Vastailin onnistuneesti kunnes kysyi "minkäslaista tv-ohjelmaa tulee katsottua?" Voi jumalauta mietin, että kaikkiko nyt luettelen ja mitä se häntä kiinnostaa mitä katson. Olin hävettävän pitkään hiljaa, kunnes löin luurin korvaan. Soitti vielä uuudestaan, mutta painoin luurit. Sitten itkupiereskelin sängyssäni lopun illan ja saavuin tänne kertomaan tarinani. Kiitos ja näkemiin.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin yöllä siihen että olin kietoutunut lakanaan, vitutti. Kävin kahlaamassa meressä, melkein kaaduin persiilleni kivikkoon eli melkein vitutti. Windows 7 meni jumiin ja ubuntu päivittää itteään varmaan ens vuoteen asti eli mitäpä tässä.

Vierailija
2/21 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastossa tarttis käydä, kun varaamani uutuuskirja olis noudettavissa. Vähän mietityttää, että pitäiskö laitta nastakengät vai jokohan toi kävelytie on hiekotettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti alkoi. Tilaustyönä tekemäni osittain keskeneräiset tiedostot ovat kadoksissa tietokoneella ja ne olisi pitänyt aamulla toimittaa. Löysin ne, mutta polut ovat niin sekaisin, että en saa niitä ulos. Onneksi miesystävä tulee auttamaan ja tilaaja hyväksyy sen, että toimitan työn myöhemmin. Huh.

Vierailija
4/21 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just uhkasin kiukuspäissäni tunkea kolmevuotiaan takkaan kun kiusaa siskoaan. Joo, ei mikään ylpeilynaihe, että suusta hyppii sammakoita yhtenään. En vaan ajattele ennenkuin sanon. Peruin kyllä puheeni ja pyysin anteeksi.

Vierailija
5/21 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset 1v ja 3v kipeänä, samoin itse. Ulkona paistaa aurinko ja mittari näyttää plussaa. Haluan ulos vaan ei päästä kun lapset kuumeessa ja itsellä kurkku kipeä ja nenä vuotaa.. ehanaa keskiviikkoa!

Vierailija
6/21 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväni realistinen osuus on toistaiseksi hyvin mitätön, mutta heräsin aamuyöllä omituiseen uneeni, jossa oli vilistänyt hymyileviä juristeja. Unessa kotikadullani juoksi autoja väistellen rotukissa, joka muistutti liikaa omaani. Otin sen kiinni, jolloin eräs juristi tuli viereeni sanomaan, ettei se ole sinun kissasi. Katsoin tarkemmin, eikä muuten ollutkaan. Silloin kissa oli jo juossut etäämmälle, joten jouduin muistelemalla muistelemaan mitkä kohdat olivat ne eroavaiset. Oli liikaa valkoista, liian vähän mustaa.

Aamulla en syönyt mitään, join vain kaksi mukillista kahvia.

Vierailija
7/21 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu alkoi kunnon aamupalalla ja rauhassa kahvia juoden. Sen jälkeen veimme avopuolisoni kanssa esteellisyys hakemuksen maistraattiin. Sitten kävin ostamassa uuden sängyn ja uusia työvaatteita. Ilta meni uhkapelejen merkeissä ja tulikin ihan hyvin voittoa. ( en harrasta kovin usein)

Vierailija
8/21 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vaan maannut sängyssä, flunssakuume riivaa.

Vierailija
9/21 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehnyt ruokaa,tyhjentänyt astianpesukoneen, vienyt koiran ulos kolmesti, leiponut, pessyt pyykkiä, hoitanut lapsia...siinä se normaali päivä. Ja tätä jatkuu sitten iltaan asti...illalla vielä lasten harrastuksia.

Vierailija
10/21 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkunut yön huonosti perheenjäsenen jäätävän yskän takia. Noussut ja joutunut ensitöikseni imuroimaan ja nyt makaan taas sängyssä ja mietin mitä söisin

Vierailija
11/21 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 3v apina huusi ekan kerran 21.30 seuraavan kerran 2.09 ja klo 5herätys, pajalle ja kuortsikalla 1.5h , asennus homma tehtaalla ja täällä pitää olla niin kauan että vehkeet pelaa.
Vituttaa vanhoja paskoja vehkeitä, perseessä sellainen kutina ettei homma onnistu Ja kuulema kiinteähintainen urakka, eikä tästä paskasta jää edes mitään käteen.
Kiva olla valkoihoine neekeri.

Vierailija
12/21 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin hiihtoja seurata, mutta ei pärjää enää suomalaiset missään, joten mitäpä sitäkään sitten. Olikohan tuo sairausloma ap:lle ihan riittävä? ;D Mukavaa päivää kaikille!

Vierailija
13/21 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle asennettiin tänään kierukka. Olen synnyttämätön, joten jännitti meneekö se.
Tuntui hetken aikaa todella ilkeältä.
Nyt olen töissä ja lapset nukkuvat. Perhepäivähoitaja olen :-)

Vierailija
14/21 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipeänä makaan. Joka niveltä kolottaa, lapsi käy tunnin välein paskalla. Ruuaksi pelkkiä kanankoipia. Ei pysty mihinkään, kiitos influenssan.

Vierailija
15/21 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain yllättäen tietää, että minun pitää hoitaa eräitä papereita eteenpäin. En tiennyt asiasta mitään, ennenkuin komento tupsahti sähköpostiin. Kaikki ihmiset, joiden allekirjoitukset tarvitaan, ovat lomalla, ja deadline perjantaina. Arvaanpa kyllä, miksi homma nakitettiin minulle..

Vierailija
16/21 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin heti aamusta verikokeessa enkä nyt uskalla kiskoa tuota laastaria pois, sattuu aina niin kamalasti.

nyt tuijotan telkkarista suurinta pudottajaa kun ei muutakaan tule.

olen nuha/oksennustaudissa ja olo on tajuttoman huono.

Vierailija
17/21 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa tuli riitaa ihan mitättömästä asiasta ja reilun tunnin päästä lähdetään lapsen kanssa lääkäriin. Ärsyttävä päivä.

Vierailija
18/21 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tuli herättämään mut 9:30 (koulu alkoi vasta klo 12) nousin tyytyväisenä ylös koska paistoi aurinko! Tein smoothieta ja söin karjalanpiirakan. Tuli kiire ratikkaan mutta ehdin. Mukava aamupäivä ollut!

Vierailija
19/21 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kerrankin vapaapäivällä niin, ettei tarvitse aikaisin herätä. Teini ylhäällä ensin ja hoiti itsensä kouluun. Sitten 3- vuotias taaperoinen heräsi omasta sängystään (jipii) ja tuli herättämään minut. Aamutoimet hiljaisesti hys hys ettei isi herää, annetaan sen nukkua :)

Taapero, sen sukset, ja koira kyytiin. Ajomatka poppia kuunnellen kylän pintaan  12 km ja tarhaan, jossa monot jalkaan, sitten kuskaus ladulle. Ja tsadaa siinä läksi pikkutyttö elämänsä ekan kerran kunnon ladulle tarhatädin opastamana! :) Kotona on kahtena päivänä ottanut tuntumaa kotipihalla :) :)

Ainii, siinä aamuhässäköinnin lomassa soitti keuhkolääkäri ja sain neuvoteltua, että aloitan reilun viikon mittaisen kortisonikuurin tähän pirhanan astmaan. Happi ollut tiukassa viimeiset kolme viikkoa. Lupasin mennä vastaanotolle jos ei ala tällä kuurilla helpottamaan.

Kävin sitten apteekissa ja palatessani koukkasin pikku lenkin autolla ja kävin zoomailemassa taaperoa suksineen. Siellähän se, reippaana ja pystyssä, noin sata metriä edenneenä :) Mun metrin pätkä <3

Nyt sitten vapaapäivää miehen ja elukoiden (koira ja kaksi kissaa) kanssa, ehkä uusin Late Lammas leffa, ennen kuin penikat kotiutuu iltapäivällä. Katsokoon ne elokuvan sitten keskenään myöhemmin.

Vierailija
20/21 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan että tuo1,5 v kunnolla nukahtaa päiväunille että pääsen vessaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän