Netflixin bonusperhe, kenen mielestä Lisan exä
on niin paljon parempi kuin nykyinen mies? Ihme jankkaaja se Patrik.
Kommentit (33)
Ehkä tarkoituksellista. Enemmän realismia. Aiemmmin kuvattiin sellaisita kuvakulmista, että Lisa oli ihan nätti, nyt myös vaatteet kaameita.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä sarjassa on nerokkaasti käsitelty tyypillisiä uusperheissä vastaan tulevia ongelmia. Loistava sarja! Moneen asiaan voi samaistua itsekin uusperheessä eläneenä.
Mm. kohdassa, jossa Patrikin isä kuoli ja Patrik halusi avata rahastot omille lapsilleen ja Lisa taas halusi että myös hänen lapsilleen annetaan rahaa. Tuli oikein itsellekin ahdistus Patrikin puolesta.
Lisalla tuntuu menevän hänen ja Martinin lapset aina kaikkien muiden lasten edelle. Potee kenties huonoa omaatuntoa, kun sotki heidän elämänsä jättämällä Martinin Patrikin takia.
Ihanaa että Areenan tuli neljäs kausi. Tää on niin loistava sarja. Uusperheellisenä tunnistan niin monta tuttua juttua sarjasta.
Vierailija kirjoitti:
Henrik olisi oikeassakin elämässä ihan huippu isäpuoli. Katja on kylmä ja etäinen tyyppi. Hänestä en tykkää.
Itse taas pidän Katjasta. Minusta hän on realisti ja järkevin koko tuosta porukasta. Tosin näyttelijän vaihdos häiritsee nyt 4. kaudella.
Oli kyllä outoa, kun Lisan mielestä hänenkin kersojensa olisi pitänyt saada osuus Patrikin isän perinnöstä.
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä outoa, kun Lisan mielestä hänenkin kersojensa olisi pitänyt saada osuus Patrikin isän perinnöstä.
En olisi yhtään ihmetellyt, että Lisa olisi ollut sitä mieltä, että Henrikin olisi pitänyt viedä Eddiekin Lontooseen. Nyt vain tyytyi syyllistämään Patrikia siitä, kun tämä ei vie hänen lapsiaan koskaan minnekään.
Joo, ei Lisa vaikuta kovin kiintyneeltä Williamiin.
Patrik sitten meni ja petti Lisaa, voihan v…
Vierailija kirjoitti:
Patrik sitten meni ja petti Lisaa, voihan v…
No onko ihme? Aika hyvin tässäkin ketjussa jo kuvailtu Lisaa, aivan sietämätön muikkeli.
Olen myös ihmetellyt Lisan olemusta tällä kaudella. Lisa on koko ajan joku paksu villakangastakki päällä. Oisko näyttelijä sitten raskaana ja sitä peitellään? Omasta mielestäni Patrick ärsyttävämpi ja epäreilumpi kuin Lisa. Hirvee tiukkis ja vika on aina kaikissa muissa. Martinista on ehkä tehty tässä vikassa kaudessa jo liian k.pää...Mutta siitä tää sarja onkin hyvä, että kaikissa hahmoissa on ärsyttäviä piirteitä. Kukaan ei ole täydellinen. Bigge, danny ja Katja (vanhalla näyttelijällä) ovat suosikkejani.
Vierailija kirjoitti:
Olen myös ihmetellyt Lisan olemusta tällä kaudella. Lisa on koko ajan joku paksu villakangastakki päällä. Oisko näyttelijä sitten raskaana ja sitä peitellään? Omasta mielestäni Patrick ärsyttävämpi ja epäreilumpi kuin Lisa. Hirvee tiukkis ja vika on aina kaikissa muissa. Martinista on ehkä tehty tässä vikassa kaudessa jo liian k.pää...Mutta siitä tää sarja onkin hyvä, että kaikissa hahmoissa on ärsyttäviä piirteitä. Kukaan ei ole täydellinen. Bigge, danny ja Katja (vanhalla näyttelijällä) ovat suosikkejani.
Epäilen että on raskaana eikä se sovi sarjan tarinaan. On väsyneen ja rasittuneen ja harmaan oloinen naamastaaankin.
Ainahan se on ollut jäätävän ruma