Aloitatteko päättömän hamstraamisen maanantaina?
Porukkaa tulee oikeasti kuolemaan 2-3milj. Parin kk sisään kun omikroni tulee voimalla.
Kommentit (53)
Mitä pitäisi hamstrata? Mitä olen missannut? En mielestäni mitään..
Mutta eihän silti ruokakauppoja suljeta eikä tavara lopu.
En, ei voisi vähempää kiinostaa mitkään omrikorit..
Eikö ne kuole, jotka hamstraa? Vai mikä pointti tässä oli?
Ja ei, en todellakaan hamstraa. Ei ole mitään tarvetta. Ei ollut sillon, kun korona alkoi, eikä ole nyt. Idiootit vaan vaikeutti normaali-ihmisen elämää tyjentämällä kaupat vessapaperista ja kuivaruuasta 🤦♀️
En keksi yhtään syytä miksi pitäisi hamstrata mitään. Onko siitä omikronista tullut jotain uutta, viimeksi kun luin niin sanottiin että se aiheuttaa lieviä oireita.
Omikron on deltaa lievempi ja jo täällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä vaiheessa menee kaikki sekaisin ja naapuritkin ryöstöraiskaa naapureitaan.
Valot päälle nyt. Sä puhut suomalaisista 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä vaiheessa menee kaikki sekaisin ja naapuritkin ryöstöraiskaa naapureitaan.
1918
Voi EEEIIII, me KUALLAAN KAIKKI taas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1918
2021.
Ei kerkee pitää olla töissä. Menkää te jotka joudatte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne kuole, jotka hamstraa? Vai mikä pointti tässä oli?
Ja ei, en todellakaan hamstraa. Ei ole mitään tarvetta. Ei ollut sillon, kun korona alkoi, eikä ole nyt. Idiootit vaan vaikeutti normaali-ihmisen elämää tyjentämällä kaupat vessapaperista ja kuivaruuasta 🤦♀️
Osa kuolee ja osa ei.
No mitä se hamstraus sitten auttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omikron on deltaa lievempi ja jo täällä
Naapuri kerto, että se on paha ja vie hengen porukalta.
meidän naapuri kerto että sen pesukone puhuu sille, välillä ihan mukaviakin juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli joku tulee ja rakentaa talon ensin tuohon viereen, muuttaa siihen ja tulee sitten raiskaamaan minut. Vähän kaukaa haetulta kuulostaa, mutta oon aika pitkään ollut ilman miestä, joten voisin antaa ihan vaan nätisti pyytämällä.
t: Naapuriton
Ihan sama mihin mä kuolen, mut toivottavasti se tapahtuis pian.
Vierailija kirjoitti:
En keksi yhtään syytä miksi pitäisi hamstrata mitään. Onko siitä omikronista tullut jotain uutta, viimeksi kun luin niin sanottiin että se aiheuttaa lieviä oireita.
1-2 viikon päästä vasta tiedetään mitä noille sairastuneille tapahtuu. Vielä ovat lievinä kuten korona aina yleensä on alussa.
Kuole sinä, minä ajattelin jäädä henkiin.