Mies menestyjä, Nainen elämänkoulu
Olen 35 vuotias erittäin hyvässä duunissa oleva mies, ja tienaan kuussa nettona 4500€. Olen seurustellut 28 vuotiaan naisen kanssa nyt lähes vuoden. Ongelmana on se että naisen koulutus on elämänkoulu! mitään töitä ei juuri ole tehnyt elämänsä aikana ja tykkää dokailla. Tavattiin ravintolassa alunperin. Rakastan kyllä häntä mutta haluaisin että naisenikin tekisi jotain järkevää elämässään. Itse en juuri käytä alkoholia,kuin erittäin harvoin ja kohtuudella. En haluaisi että tilanne näinkään jatkuu enää..Nostanko kytkintä ja alan etsimään jotain muuta. Naiseni siis tapailee muita elämänkoulu kavereitansa päivittäin ja illat makoilee sohvalla olutta lipittäen.
Kommentit (18)
Jos nainen ei ole kaunis niin mikä hänen arvonsa on?
Eukkos ryyppää sun rahat!!! lähde etsimään jotain järkevää akateemista naista. Elämänkoulu ämmät saa etsiä itselleen luuseri seuraa.
käykööt maisterit yliopistonsa mutta paras koulu on elämänkoulu
Miten määritellään elämänkoulu? Itse olen 2 pienen lapsen yh äiti. Töitä ei tule tehtyä kun ei ole. Kouluttautua ei suomessa kannata mihinkään alalle. V-loppuisin vien mukulat mummolaan, ja ryyppään koko v-lopun. Miestä saan aina kun lähden baariin.
Alkoholisti on alkoholisti, vaikka olisi mitkä tahansa koulut käyty.
Eiköhän tyttöystävän yletön alkoholin käyttäminen ole ihan pätevä syy lähteä eri suuntiin. Joten joo, vaihda parempaan vaan.
P.S. Se on sitten 35-vuotias ja 28-vuotiaan. Välimerkkisäännöt olisi myös syytä kerrata yhdyssanojen lisäksi. Vaikka tienaisit kymppitonnin kuussa, mutta raiskaat suomen kieltä, et ole erityisemmin hyvä saalis kenenkään kouluja käyneen näkökulmasta.
koittaa vain loisia lompakollasi, kuten suurin osa naisista. lemppaa se. heti.
Pakota akka katkolle ja aa-ryhmiin. Suurin osa naisista etsii vain paksua lompakkoa. Jos ei ala töitä tehdä ja kaljan lipitys loppua,niin potki muiden ammari junttien seuraan.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 23:22"]Miten määritellään elämänkoulu? Itse olen 2 pienen lapsen yh äiti. Töitä ei tule tehtyä kun ei ole. Kouluttautua ei suomessa kannata mihinkään alalle. V-loppuisin vien mukulat mummolaan, ja ryyppään koko v-lopun. Miestä saan aina kun lähden baariin.
[/quote]
Jippiaijei! Kuulostaa mahtavalta. Hieno asenne. Tuolla päästäänkin pitkälle.
Alkoholisti tuntuu nainen olevan, vaikka kuinka älykäs olisi. Kyllähän mikä tahansa pari voi menestyä. Tunnen parin jossa nainen 25v on menestyjä ja mies 35v ei peruskoulun jälkeen ole kouluja käynyt eikä koskaan ole töitä tehnyt. Silti mies Mensan jäsen ja jonkun muun älykkö seuran. Nainen on kirjanoppinut ja ei mikään inkkarin terävin penaali. Miehellä ÄO yli 150. Silti ne rakastaa toisiaan ja jos mahdollista auttavat jos toisella on jotain jota ei ymmärrä ja valmiita myöntämään omat heikkoutensa. Ollut yhdessä 6v.
Rakkaus on tärkein.
Etsi itsellesi raitis nainen. Niitä löytyy jostakin muualta kuin ravintoloista. Mene myös kouluun. Oikeinkirjoitustaitosi on aika surkealla tasolla. Minua hävettäisi seurustella miehen kanssa, jolle raha tuntuu olevan ainut menestyksen mittari. - Mitä harrastat? Millaiset ovat arvosi? Käytkö teatterissa, taidenäyttelyissä? Entä muut kulttuuriharrastuksesi? Osaatko vieraita kieliä? Matkusteletko? Nämä ovat vähimmäisvaatimuksia miehelleni.
Vielä enemmän minua hävettäisi se, että mies ei hallitse yhdyssanoja eikä pilkkusääntöjä. Kamalinta olisi, jos mieheni ei osaisi kirjoittaa omalla äidinkielellään edes auttavasti.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 23:17"]
Eukkos ryyppää sun rahat!!! lähde etsimään jotain järkevää akateemista naista. Elämänkoulu ämmät saa etsiä itselleen luuseri seuraa.
[/quote]
Se nyt vaan menee aina niin että ollaan paljon kiinnostavampia ja hauskempaa seuraa. Se lukeminen tekee tylsemmäksi.
Miten moinen menestyjä on ylipäänsä päätynyt rakastumaan ja ottamaan "naisekseen" tuollaisen kaljasiepon?
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 23:54"]Etsi itsellesi raitis nainen. Niitä löytyy jostakin muualta kuin ravintoloista. Mene myös kouluun. Oikeinkirjoitustaitosi on aika surkealla tasolla. Minua hävettäisi seurustella miehen kanssa, jolle raha tuntuu olevan ainut menestyksen mittari. - Mitä harrastat? Millaiset ovat arvosi? Käytkö teatterissa, taidenäyttelyissä? Entä muut kulttuuriharrastuksesi? Osaatko vieraita kieliä? Matkusteletko? Nämä ovat vähimmäisvaatimuksia miehelleni.
Vielä enemmän minua hävettäisi se, että mies ei hallitse yhdyssanoja eikä pilkkusääntöjä. Kamalinta olisi, jos mieheni ei osaisi kirjoittaa omalla äidinkielellään edes auttavasti.
[/quote]Tää on vaan Vauva-palsta. Monet käyttää luuria täällä,jolloin voi pilkun jälkeen jäädä välilyönti välistä kännyn takia. Ja niin kirjoitetaan ku puhutaan. Ja nopeasti ilman oikolukemista yleensä postataan. Aloittajat voisi tietenki vähän enemmän aikaa käyttää, mutta kyllähän siitä selvää saa.
Alun perin ja elämänkoulukaverit...? Mitä muuta? Ziizuz!
Tää on aina täynnä akateemisia huippuosaajia. Pikemminkin anonyymejä katkeria unelmoijia.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 23:08"]
Olen 35 vuotias erittäin hyvässä duunissa oleva mies, ja tienaan kuussa nettona 4500€. Olen seurustellut 28 vuotiaan naisen kanssa nyt lähes vuoden. Ongelmana on se että naisen koulutus on elämänkoulu! mitään töitä ei juuri ole tehnyt elämänsä aikana ja tykkää dokailla. Tavattiin ravintolassa alunperin. Rakastan kyllä häntä mutta haluaisin että naisenikin tekisi jotain järkevää elämässään. Itse en juuri käytä alkoholia,kuin erittäin harvoin ja kohtuudella. En haluaisi että tilanne näinkään jatkuu enää..Nostanko kytkintä ja alan etsimään jotain muuta. Naiseni siis tapailee muita elämänkoulu kavereitansa päivittäin ja illat makoilee sohvalla olutta lipittäen.
[/quote]
Kyllähän tuo lähinnä herättää sen kysymyksen, että miksi sinä olet hänen kanssaan :D :D :D. Oletko ruma? Eiköhän hänenlaisiaan miehiä ole kuitenkin aivan tarpeeksi, ja Suomi on täynnä korkeasti koulutettuja naisia.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 23:54"]Etsi itsellesi raitis nainen. Niitä löytyy jostakin muualta kuin ravintoloista. Mene myös kouluun. Oikeinkirjoitustaitosi on aika surkealla tasolla. Minua hävettäisi seurustella miehen kanssa, jolle raha tuntuu olevan ainut menestyksen mittari. - Mitä harrastat? Millaiset ovat arvosi? Käytkö teatterissa, taidenäyttelyissä? Entä muut kulttuuriharrastuksesi? Osaatko vieraita kieliä? Matkusteletko? Nämä ovat vähimmäisvaatimuksia miehelleni.
[/quote]
Hahaaa
Menestyksen mittarina taidenäyttelyt ja teatterit. Rahalla menestyksen mittaaminen on pinnallista ja noloa, mutta... kertoisitko montako kertaa vuodessa pitää käydä teatterissa, jotta on menestyjä? Voin hyvin kuvitella sun ruksilistan kun menet treffeille.
Tuskin se sen elämä tosta enää kummemmaksi muuttuu. Minä lähtisin, vaikea olla ihmisen kanssa jonka elämänarvot ovan niin erilaiset.