Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia "loissisaruksista"?

Vierailija
24.02.2015 |

Kävin pari viikkoa sitten tähystyksessä. Vatsasta löytyi möykky, joka biopsian mukaan osoittautui mun syntymättömäksi kaksoissisarukseksi. Ei ole ennen oireillut mitenkään, mutta kävin lääkärissä kun alkoi kipuilla.

Leikkaus viikon kuluttua. Onko kellään muulla kokemuksia tästä? En tiedä mitä ajatella, en tiennyt tästä ennen. Eikä tienneet vanhempanikaan. Ensimmäinen ajatus oli, että olin "syönyt" oman siskoni tai veljen. :O

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/10 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista ainakin, taitaa olla harvinaista? Kivut varmaankin loppuvat kun selkeä syy saadaan poistettua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työkaverilla oli selässä. Löytyi kanssa, kun meni lääkäriin selkäkipujen vuoksi. Leikattiin ja kunhan leikkauksesta toipui, niin kipuja ei enää ollut.
Olen kuullut useista tapauksista (tuon jälkeen), missä se "kaksonen" on selässä. Vatsatapauksista en muista kuulleeni ennen.

Vierailija
4/10 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ohjelma loissisaruksesta.

http://areena.yle.fi/tv/6995

Vierailija
5/10 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 22:51"]

Tässä ohjelma loissisaruksesta.

http://areena.yle.fi/tv/6995

[/quote] Kiitos linkistä! En olekaan nähnyt tuota. Ap

Vierailija
6/10 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, se olikin joku Pasila-jakso. Ap

Vierailija
7/10 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Min miehellä oli perseessä, jossain häntäluun seudulla kaksonen. Sitä hoidettiin sinus pilonidaliksena (joka se tietty myös oli) mutta sieltä mössön keskeltä löytyi hiuksia ja epämuodostunut poskihammas.

Vierailija
8/10 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eeh, oletko nyt ihan varma ettei kyseessä ole melko yleinen dermoidikysta? Kasvain, johon on jäänyt sinun ollessasi sikiö "jumiin" soluja jotka ovat siis omiasi, mutta ovat joutuneet aikoinaan väärään paikkaan kasvamaan. Usein dermoidikystan sisällä kasvaa hiuksia tai kynttä.

Vierailija
9/10 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se oireili?

Vierailija
10/10 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 22:59"]Eeh, oletko nyt ihan varma ettei kyseessä ole melko yleinen dermoidikysta? Kasvain, johon on jäänyt sinun ollessasi sikiö "jumiin" soluja jotka ovat siis omiasi, mutta ovat joutuneet aikoinaan väärään paikkaan kasvamaan. Usein dermoidikystan sisällä kasvaa hiuksia tai kynttä.
[/quote]

Niin ja hampaita voi kasvaa myös. Mikään kaksonen se ei siis ole ja löytyy useimmiten joko munasarjoista tai selästä häntäluun lähettyviltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi