Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaista tietämättömyyteen tai vankkaan, sittemmin muuttuneeseen mielipiteeseen perustuvaa kommunikaatiota muiden ihmisten kanssa olet joutunut häpeämään?

Vierailija
28.11.2021 |

Minun oli todella pitkään vaikea sisäistää, että joku "normaali" ihan oikeasti aivan sydämensä pohjasta haluaa, haluamalla haluaa lapsia. Ajattelin, että lapsia hankittiin vahingossa tai koska ei osattu olla tekemättäkään ja sitten kourallinen hurahtaneita naisihmisiä hankki heti lapsia, kun sai jonkun polon "nalkkiin".

Koska jostain syystä luulin näin ihan aidosti enkä mitenkään ilkeyttäni, niin en häpeä sitä hirveän voimallisesti, mutta olen varmaan ollut aika neutraali tai tyly ihmisiä kohtaan, jotka ovat lapsia saaneet.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy nyt ap sinun lohduksi sanoa ettei yksikään kavereistani ole tehnyt ensimmäistä lastaan siksi että sellaisen haluamalla haluaa juuri silloin. Tiedän myös ettei omat ja ainakin kahden kaverin vanhemmat tekemällä tehneet esikoisiaan.

Minullakin siis ollut aina käsitys että lapset enemmänkin "vain tulee". Tietysti heidät siinä vaihessa halutaan mutta ennakkoon ei mitään palavaa halua ole ollut.

Vierailija
2/7 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy nyt ap sinun lohduksi sanoa ettei yksikään kavereistani ole tehnyt ensimmäistä lastaan siksi että sellaisen haluamalla haluaa juuri silloin. Tiedän myös ettei omat ja ainakin kahden kaverin vanhemmat tekemällä tehneet esikoisiaan.

Minullakin siis ollut aina käsitys että lapset enemmänkin "vain tulee". Tietysti heidät siinä vaihessa halutaan mutta ennakkoon ei mitään palavaa halua ole ollut.

Lohdullista, jos näin on. Mitenköhän tuolla mielentilalla "liikkellä olevat" suhtautuu ympäristöön, siis odottavatko kovasti onnitteluita ja uteluita yms?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin kaikkia kauppislaisia lähinnä ahneina ja sivistymättöminä rahan perässä juoksijoina, joilla ei ole mitään oikeita arvoja elämässään. Myöhemmin sain huomata, että olin rankasti yliarvioinut heidät. 

Vierailija
4/7 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli joskus aika kärkkäitä mielipiteitä homoseksuaalisuudesta, en oikeasti tiennyt asiasta yhtikäs mitään ja kotoisin tuolta raamattuvyöhykkeeltä..

Vierailija
5/7 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lohdullista, jos näin on. Mitenköhän tuolla mielentilalla "liikkellä olevat" suhtautuu ympäristöön, siis odottavatko kovasti onnitteluita ja uteluita yms?

Minusta on ollut outoa onnittelut raskaudesta kun niitä tuli. Tavan takia olen muitakin onnitellut.

Itselle se kuitenkin oli sellainen "luonnollista kehontoimintaa" tyyppinen asia.

Eri asia ne jotka yrittävät pidempään varmaan?

Vierailija
6/7 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasinen lapsuus sai kokemaan, että ihan kaikki alkoholinkäyttö kielii ongelmista ja "ruoka viinin kanssa" on vaan piilotettua alkoholismia. Tarpeeksi kun tulee kilsoja alle niin näkee muutakin kuin omat ajatuksensa.

Vierailija
7/7 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme