MIKSI IHMISET VALITTAVAT TOISTEN PITUUDESTA?
Siis, kun täällä välillä aina näkee, kun joku kertoo pituutensa niin kommentoidaan tosi lyhyt tai jopa haukutaan pätkäksi. Olen sitä mieltä, että tätyy olla aika he*vetin tyhmä ihminen olla jos tulee toisen pituutta arvioimaan ilman, että edes kysytään.
Kommentit (6)
Samaa mieltä! :D Itse olen 24v/149cm, muuten ei ole aiheuttanut ongelmia paitsi että olen hyvin siro, joten joudun kaventamaan vaatteita ja tilaamaan netistä pieni kokoisia vaatteita.
Sekä... Kengänkokoni 33, välillä vaikea löytää mutta löytyy kuitenkin.
Minä taas 176 cm pitkä ja jopa työpaikan kahvipöytäkeskustelussa yks otti puheeks mun pituuden. Samakait se minkä pitunen ja painoinen on, tartteeko sitä kommentoimaan rueta.
Kaikista törkeimmät käyttävät kiusallaan sanoja 'pätkä', 'kääpiö', 'hongankolistaja' ja 'hujoppi'. Mikä tarve niillä on aiheuttaa pahaa mieltä?
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 22:31"]
Kaikista törkeimmät käyttävät kiusallaan sanoja 'pätkä', 'kääpiö', 'hongankolistaja' ja 'hujoppi'. Mikä tarve niillä on aiheuttaa pahaa mieltä?
[/quote]
Todennäköisesti eivät tajua aiheuttavansa pahaa mieltä tai ovat liian tuttavallisia, mikä on tietysti asiatonta. Minäkin sanon äitiäni joskus pätkäksi tai kääpiöksi, mutta haluaisin itse olla yhtä lyhyt.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 22:31"]Kaikista törkeimmät käyttävät kiusallaan sanoja 'pätkä', 'kääpiö', 'hongankolistaja' ja 'hujoppi'. Mikä tarve niillä on aiheuttaa pahaa mieltä?
[/quote]
Tarvitseeko kaikkea ottaa niin tosissaan? Minua on koko elämäni sanottu kääpiöksi ja ystävänikin tekevät sitä, mutta tiedän sen olevan huumoria.
Täytyy muistaa että tämä on avoin foorumi myös niille kaikkein tyhmimmille.