Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Voiko naisen ulkonäöstä päätellä, montako lasta tällä on?

Vierailija
12.09.2006 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko, että kukaan uskoisi minulla oevan neljä lasta jos vaan ulkonäöstä päättelisi. Aina hämmästyvät kun kuulevat.

Vierailija
2/8 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttavani on tehnyt 3 lasta ja on vasta vähän yli 20. Hän näyttää todella hyvältä vieläkin.

Taas sitten eräs emäntä, jolla 4 lasta ja ikää reilut 30, näyttää jo tosi kulahtaneelta.

Tosin, en tiedä miltä tämä parikymppinen näyttää 10 vuoden päästä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden pienen lapsen äideillä on usein vähän ylipainoa ja käytännölliset vaatteet, töissä hieman homsuiset, vaikka yritystä toimistolookista olisi. Monilapsisten perheiden äidit on taas monesti riutuneen laihoja ja ryppyisiä.

Yksi lapsi ei tunnu hetkauttavan paljon naisten ulkonäköä. Vauva-ajan jälkeen ovat vielä hehkeitä, entisiä itseään ja monet jopa hieman hoikeampia kuin ennen lasta.

Vierailija
4/8 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun äiti näytti jo kolmekymppisenä ihan mummolta. Olisi voinut luulla olevan lähes kymmenen lasta ja jo muutama lapsenlapsikin.. siis ihan tahallaan ennenaikaisesti " mummoutunut"

Vierailija
5/8 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

roikkuu ja peffa on levennyt tai sitten ollaan just riutuneen laihoja ja kalpeita, mustat silmänalukset.

Kun lapset kasvaa, niin naiset näyttää taas vähän enemmän laitetuilta (40v koululaisten äidit voi olla tosi hehkeitäkin).

Vierailija
6/8 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta 3. ja 4. jälkeen olen tietoisesti ryhdistäytynyt. Siis en ole antanut itseni rupseahtaa ja vaatteisiinkin panostan kai sitten oletettua 2:n lapsen äitiä enemmän.

Vierailija
7/8 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta 3. ja 4. jälkeen olen tietoisesti ryhdistäytynyt. Siis en ole antanut itseni rupseahtaa ja vaatteisiinkin panostan kai sitten oletettua 2:n lapsen äitiä enemmän.

Vierailija
8/8 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävilläni vain yhdellä äidillä on ylipainoa, muutama on jopa hoikempi kuin ennen lapsia (itse olen hoikempi nyt 3 lapsen jälkeen).

Jos vertaan meitä äitejä yhteen sinkku-ystävääni, niin ulkonäöllisesti ei huomaa. Keskusteluissa toki äidit yleensä huomaa ja käyttäytymisessä muutenkin.

Ja lasten lukumäärää ei varmasti kukaan osaa arvata minun ulkonäön perusteella tai sitä onko mulla enemmän vai vähemmän kuin ystävilläni :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän