Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääseekö teidän työpaikalla asiakkaat vessaan, vaikkei ole yleisövessaa?

Vierailija
12.09.2006 |

Sellaset työpaikat, joissa on vain henkilökuntavessat, niin päästättekö asiakkaat vessaan?

Meidän töissä (pieni kauppa) kyselee monet asiakkaat vessaa. Ja vaikka eivät ole ostoaikeissa, niin silti tulevat etsimään vessaa meiltä. Inhottaa vaan, kun vessamme on pieni koppero ja itse siivotaankin se, niin päästää kaikkia mahatautisia ja myös miehiä sinne pytylle, joskus ollaan pieniä lapsia päästetty, mutta ei muita.

Itselleni ei tulis mieleenkään, joka pikku putiikista kysellä vessaa. Ennemmin menisin huoltoasemalle tai kahvilaan tms. jos hätä yllättää.

Meidän vessaan päästämiset loppui kerrasta, kun yks mahatautinen ukkeli oli p......a sotkenut pytyn reunat ja itse jouduttiin siivoamaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun aikoinaan olin eräässä kauppakeskuksessa töissä, niin ihmiset tuli kyselemään meiltä vessaa, vaikka maksullinen vessa oli 10 m päässä, eivät vain halunneet maksaa.

Eihän meillä ollut vessaa liikkeessä vaan varaston puolella ja sinne ei tietysti ketään päästetty.

Vierailija
2/10 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja syykin on " hyvä" , liike ei ole sellainen jossa vessan " kuuluisi" olla. Vieressä/lähellä on neljä kahvilaa/ravintolaa, joiden vessat ainakin asiakkaiden käytössä, eli kahvikupin hinnalla pääsee niihin.

Älytöntä että kaupoista kysellään vessoja, sillä eiköhän joka kylästä löydy jokin julkinen vessa (kirjastot, työkkärit, muut vastaavat) sekä kahviloita/rafloja joissa mahdollisuus päästä vessaan. En kaipaa vessaan Hennesille tmv. sillä niiden läheisyydeessä on jokin paikka johon vessaan pääsee (myös lapsen kanssa) ja sen jälkeen voi palata ostoksille. Vaatteet voi myös jättää kassalle säilytykseen tarvittaessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se oli sentään hyvä, että päästitte sen mahatautisen äijän vessaan. Housuihinhan siltä olis tullu kun nimenomaan tautinen oli. Harmillista vain, että oli niin ääliö ettei siivonnut itse sotkujaan.

Ei minullekaan tulisi mieleen kaupasta kysellä vessaa jos kahvila tms, olisi lähettyvillä. Mutta kaamea kuvitella, että vaikka virtsatietulehduksen ensioireet iskisivät kauppareissulla ja myyjä ei päästäisi vessaan. :D

Vierailija
4/10 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedä minkä pöpön sieltä vessasta saa muut työntekijät.

Ja mitä siitä jos vessaa ei ole lähellä ja tulee housuun, kyllä ihmisten täytyy ymmärtää käydä julkisissa vessoissa.

Hauska ajatus jos jossain kaupungin laitamilla tulee hätä ja kun ei kauppoja ole lähellä, niin sitten kyseltäis taloista, josko pääsis kakille, kun ei voi housuun tehdä.

Vierailija
5/10 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on totuttu siivoamaan vessoja monta kertaa päivässä, ei pienet mahataudit pelota.

Vierailija
6/10 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parturi-kampaamossa olen töissä, asiakkaille on oltava wc käytössä, käytämme siis samaa :/

Vierailija
7/10 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa, että voi olla pitkiä ajanjaksoja, jolloin sonta vain lentää. Silloin kyllä joutuu kyselemään vessaa milloin missäkin, siellä missä hätä äkkiä tulee. Noita tilanteita ei voi ennakoida. Tauti ei tartu, koska se on krooninen, ei bakteerin tai viruksen aiheuttama.

Laittakaa wc-harja vessaan, niin asiakas tarvittaessa siivoa pytyn.

Vierailija
8/10 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- 9

Vierailija
9/10 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ikinä kuullutkaan, että jossain olis pakko olla vessa. Eihän kaikissa kampaamoissa edes vessaa ole, jos on esim. liikekeskuksessa.

Ja meidän työpaikalla ei ainakaan 10min. viipyvät asiakkaat pääse vessaan. Koska vessa on sellasessa tilassa, että kassakaapit yms. tärkeät paperit lojuu läpikulku huoneessa, eikä me kerittäis asiakkaan perässä kävellä ja katsoa ettei pölli mitään.

Vierailija:

Parturi-kampaamossa olen töissä, asiakkaille on oltava wc käytössä, käytämme siis samaa :/

Vierailija
10/10 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kanssa kaupoissa liikkuessa voi syntyä todellinen " paniikki" tilanne, kun kaupassa ei ole vessaa ja lapsi alkaa hokemaan hätäänsä. Tuollainen 3-vuotias kun ei jaksa kauan pidätellä. Jää itsellä ostokset tekemättä jos ei vessaa tarjota lapsen käyttöön tällaisessa tilanteessa. Viimeksi Oulun H&M:ltä tuli äkkilähtö, kun vessaa ei löytynyt. Onneksi stockman oli vieressä....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi