Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sääntöjä teillä on lapsen/esiteinin puhlimen käytössä?

Vierailija
24.02.2015 |

Pakko avautua, kun täältä ehkä löytyy vertaistukea ja ainakin mielipiteitä! Pojalle (12v) on nyt toden teolla liimautunut tuo kännykkä käteen (mm. whatsupp, instagram, youtube, spotify).

Koulu sujuu hyvin, harrastukset sujuu hyvin ja lukee joka ilta jopa ihka oikeaa romaania ennen nukkumaanmenoa (tykkää kovasti lukemisesta).

Kännykkää ei saa ottaa vessaan eikä ruokapöytään ja klo 20 menee arki-iltaisin hyllylle.

Se, että mua välillä ärsyttää, että koko ajan räplätään sitä kännyä, ei taida olla riittävä peruste sen hyllyttämiseen päiväsaikaan...Miten teillä?

Kummallista olla somelapsen vanhempi.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei kokoaikainen kännykänräplääminen olisi peruste hyllyttää puhelinta päivälläkin?? Mikä ihme estää.

Ei todellakaan ole tervettä kasvaa elektroniikkaan kiinni. Pitää osata tehdä muutakin, jollei osaa niin opetetaan...

Vierailija
2/3 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 13 vuotta vanha tyttäreni on koko ajan somessa. Periaatteessa on sääntö, että kahdeksan jälkeen kännykkä pois ja max 2 tuntia päivässä, mutta ei olla jaksettu tarpeeksi vahtia ja tähän se lipsuu, että on aina kännykässä.
Vain koetta edeltävä päivä on kännykätön meillä. Silti vaatii aika usein, ettäviestit täytyy katsoa. Mun varapuhelin oli jäänyt vessaan. Siinä ei ole nettiä. Hän alkoi sitten pelata sen alkeellisia puhelinpelejä käydessään vessassa.Hirveä riippuvuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 8, 11 ja 13 vuotiaat, jotka olisivat kännykkä kädessä vaikka aina jos olisi mahdollista. Mitään aikarajoituksia ei ole tehnyt jos muut asiat hoituvat mallikkaasti, tekevät muutakin ja eivät käytä väärin luottamusta. Tähän saakka on mennyt hyvin ja vain muutaman kerran olen käskenyt viemään kännykät keittiöön hyllylle "toistaiseksi"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi