Kaunis pitkä nainen katsoi minua silmiin.
Ainakin kahdesti. Harmi että olen niin nössö etten edes uskaltaisi sanoa hei.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Äkkiä hääkirkkoa varamaan. Katsoi silmiin, vau.
Ei tarvitse olla katkera vaikka kukaan ei sinua katsele.
Olit oikeasti rohkea, ettet sanonut hei. Anna noiden kauniiden naisten olla rauhassa. Jos kauniilla naisilla tai naisilla ylipäätään on sinulle jotain asiaa, niin he tulevat sen kyllä sanomaan.
Ehkä uskallat ensi kerralla sanoa hei.
Jäi sitten sinulta sanomatta, että "Kah, jokos on isäntä kaheltuna?"
Mua katsoi vanha pieni mummeli. Oli oikein lempeä ja mukava katse.
Vierailija kirjoitti:
Mua katsoi vanha pieni mummeli. Oli oikein lempeä ja mukava katse.
Hauska twisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä tuottaa sinulle pettymys, mutta asia on ihan päinvastoin. Tämä oli varmaan provo, mutta oikeassa elämässä ottaa oikeasti päähän, kun moni tulkitsee katseenkin väärin. Oi, se on varmaan nyt minusta kiinnostunut. Pläääääh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä tuottaa sinulle pettymys, mutta asia on ihan päinvastoin. Tämä oli varmaan provo, mutta oikeassa elämässä ottaa oikeasti päähän, kun moni tulkitsee katseenkin väärin. Oi, se on varmaan nyt minusta kiinnostunut. Pläääääh.
Joihinkin ihastutaan helposti ja se voi olla rasittavaa. Mutta järkevä ihastuja tajuaa senkin ja antaa olla rauhassa.
Mä nykyään katson välillä ihmisiä silmiin, maskin kanssa on jotenkin helpompaa. Ei tosin tarkoita sitä, että olisin aina kiinnostunut, mutta ilahtuisin silti, jos joku tekisi tuttavuutta.
Tämän kainon immen olisi kuulunut katsella nöytästi alaspäin?
Noh, minäkin katsoin yhtä miestä, kahdestikin. Oli niin komea. Kääntyi vielä katsomaan peräänkin. Jäin muka katsomaan jotain puhelinesta. Uskalsi tulla juttelemaan. Minuutin kuluttua itseluottamus karisi, eikä sitten uskaltanutkaan kysyä puhelinnumeroa ja punastellen häipyi paikalta. Elämä on.
Vierailija kirjoitti:
Noh, minäkin katsoin yhtä miestä, kahdestikin. Oli niin komea. Kääntyi vielä katsomaan peräänkin. Jäin muka katsomaan jotain puhelinesta. Uskalsi tulla juttelemaan. Minuutin kuluttua itseluottamus karisi, eikä sitten uskaltanutkaan kysyä puhelinnumeroa ja punastellen häipyi paikalta. Elämä on.
Voi harmi! Minulle kävi ihan nuorena aikuisena noin, paitsi että hän ei uskaltanut tulla juttusille asti, käveli vain kohti vähän aikaa ja antoi periksi.
Vierailija kirjoitti:
No jos AP olisi ollut irakilainen olisi se pitkä kaunis nainen jo perseraiskattu.
Vierailija kirjoitti:
Ja sinähän et itse tietenkään voinut tehdä numeroiden vaihdon suhteen aloitetta.
Minua katsoi suuri lehmä suoraan silmiin pitkän aikaa.
Sillä oli hyvin lempeä, rauhoittavan terapeuttinen katse.
M
Vierailija kirjoitti:
M
Sanoiko se möö vai muu
Anna sille lappu missä kysyt siltä että haluaako munaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
Sanoiko se möö vai muu
Ei sanonut mitään. Jatkoi sitten vain ruohon syöntiä.
Vierailija kirjoitti:
M
Antoiko maitoa?