Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ONKO RASKAUS MAHDOLLINEN?

Vierailija
23.02.2015 |

Hei! Olen syönyt dianenova pillereitä 7vuotta suhteellisen tarkasti. Joskus harvoin kuitenkin käynyt niin, että olen unohtanut otta yhden mutta olen ottanut ne heti kun oon asian huomannu. max puoltoista vuorokautta myöhässä. Joskus ehkä saattanu kaksikin päivää olla myöhässä (2unohtunut). En ole ollut säännöllisesstä seurustelusuhteessa, joten seksiä ei ole ollut läheskään joka viikko. Unohtuneista pillereistä ei ole koskaan seurannut mitään välivuotoa kesken liuskan, vaan menkat on alkaneet aina noin 2päivää viimesen pillerin ottamisen jälkeen.

Nyt on kuitenkin käynyt niin, että olen tapaillut erästä miestä noin 3kuukautta ja seksiä on todellakin ollut jokapäivä. Viimeset kuukautiset alkoivat 1.2, oltiin viikonloppuireissussa  ja pillerit unohtuivat kotiin! Kortsuja ei ollut mukana, ja kauppaankin oli 45kilometriä matkaa. Mentiin riskillä ja paneskeltiin kuin puput nuo kolme päivää ja ajateltiin että jos vauva tulee, niin tulkoonsa. Nyt oon jo alkanut vähän jopa toivomaan lasta..

Kiertoni on noin 28-31päivää ja tuolla 28.päivällä ovulaatio osuisi just tuohon viikonloppuun..  Jatkoin pillereiden syömistä tiistai-iltana kotiin palattuani (otin kaksi kerralla, vaikka ois pitäny ottaa su-ma-ti)

Sitten kävi niin, että nyt viimen torstaina alkoi pieni vuoto, ei voi tod menkoiksi kutsua. Samanlaiset kivut kylläkin kun menkoissa, ehkä vähän voimmakkaamat ja jatkuu vieläkin.. Näin ei ole siis koskaan ennen käynyt, että vuoto alkaisi kesken liuskan vaikka muutama pilleri oiskin unohtunut. Vikan pillerin otan nyt torstaina vasta, eli menkkojen pitäs alkaa noin pe,la, tai su..

Mitä tämä "pieni välivuoto" voi olla?? Menikö kroppani muka tällä kertaa niin sekaisin muutamasta unohtuneesta pilleristä, että aloin vuotamaan vähän verta, vaikka näi ei ole ikinä vuoden aikana käynyt.  Pieni vuoto jatkunut siis nyt 4päivää.. Ei tarvitse mitään tamppoonia/sidettä, jos haluaa niin pikkuhousunsuoja ok..

Mietinkin siis, että olenko voinut raskautua ko.viikonlopun aikana, ja tämä olisi jotain kiinnittymisvuotoa? Vai menikö kroppani vaan sekaisin unohtuneista pilsuista? Testin siis voin tehdä aikasintaan ensi perjantaina jolloin oikeiden menkkojen pitäisi alkaa..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jumalauta. Nussit ilman ehkäisyä ovumaation aikaan, olet todennäköisesti raskaana ja tästä huolimatta vedät pillereitä? Idiootti

Vierailija
2/8 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä on siis se ehkäisyn "pettäminen". Silloin tällöin on mennyt parikin päivää. Justaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tuota, mutta ohjeen mukaan unohtuneet piti ottaa heti.. Ajattelin, että ehkäisyteho säilyisi kuitenkin loppukuun jos jatkan pillereitä ja otan unohtuneet mahd.äkkiä.  Lopettaisin syömisen heti, jos tietäsin onko (iloinen) vahinko käynyt vai ei, mutta vielä on liian aikaista tehdä testi..

Vierailija
4/8 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanoin, aiemmin en ole ollut vakituisessa suhteessa ja silloin olen käyttänyt myös kondoomia, ja unohduksia on ollut maximissaan viisi vuodessa! Siis että olen joutunut ottamaan kaksi pilleriä yhdellä kertaa.

Nyt olen kuitenkni vakisuhteessa ja vauva saa tulla jos tulee ja ollaan muutenkin mietitty jättää ehkäisy pois! Nyt ongelmani on kuitenkin tämä vuoro, voiko se olla merkki raskaudesta vai mistä?

Vierailija
5/8 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et hakenut jälkiehkäisyä?

Vierailija
6/8 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisemmin tuo unohdus sekoitti hormoneja, en ole kuullut että kiinnittymisvuoto kestäisi noin pitkään.

Vierailija
7/8 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tää on vaan helvetin huono provo.

Vierailija
8/8 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos oot raskautunut tuolloin niin mietin miten vaikuttaa mahdolliseen sikiöön noi pillerit? Ei varmaan kauheen hyväksi. Soita nyt johonkin lääkäriin tai neuvolaan. Mieti jos ootkin raskaana ja sikiöl tulee jotain kehityshäiriöi tmv. ku olet vedelly noit hormooneja. Voi ei. Vähän vastuuta omiin tekemisiin.