Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oma"ylpeys"+ihastus

Vierailija
23.02.2015 |

Olen tässä muutaman kerran ihastunut lyhyihin tuttavuuksiin. En kuitenkaan ole rohjennut ottaa yhteyttä, koska omien kasvojen menettäminen pelottaa niin paljon. Puoli vuotta sitten otin rohkeasti yhteyttä erääseen, mikä olikin virhe. Viestittelin miehen kanssa, joka ei kuitenkaan halunnut mitään vakavaa tai ollut tarpeeksi kiinnostunut. Tuo kokemus on varmaan saanut nyt pelkäämään.

Oon kans mietiskellyt, että kuinkahan usein miehet jättävät vastavuoroisesti ottamatta yhteyttä, etteivät vaikuttaisi epätoivoisille tai vastaavaa. Vai onko se puhtaasti sitä, ettei kiinnosta...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sellainen mielikuva, että miehet eivät vastaa, jos eivät ole kiinnostuneet. Piste. Sen sijaan, jos ovat kiinnostuneita, niin viestittelevät vähän liiankin hanakasti. Tästä huolimatta en antanut viimeisimmän ihastukseni vastaamattomuuden pelästyttää vaan otin sittenkin yhteyttä ja selitin, ettei hän voi jättää koko yhteydenoton ja jutskaamisen vaivaa minulle vaan hänen on tehtävä oma osansa. SYyksi hänen hitaaseen vastailuun ja lyhyisiin viesteihinsä oli se, että pelkää  ettei ole mikään kummoinen kirjoittajana. HÄn kuitenkin alkoi viestitellä enemmän sen ansiosta, että otin asian puheeksi. Pelottaa ajatellakin, miten olisi käynyt, jos en olisi sanonut tästä (vaikka se nolotti ja pelotti hemmetisti). Olisin luullut, että hän ei ole kiinnostunut ja lopettanut koko jutun. Onneksi näin ei käynyt - ainakaan vielä!

Vierailija
2/2 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen et miehillä ei ole tota ongelmaa.eine mieti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme