Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluatko ennustaa minulle?

Vierailija
27.11.2021 |

Mitä näet? Pääsenkö elämässäni eteenpäin(saanko ystäviä, entä tämä parisuhde, miten sen käy) ja miltä tulevaisuuden urapolku näyttää? Tuntuu nyt vaan että olen umpikujassa ja melko yksinäinenkin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä minä? Mulle voi vastata vaikka samoihin asioihin kuin ap:lle. Kiitos.

Vierailija
2/4 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteesi päättyy kolmen viikon päästä. Viiden kuukauden päästä saat töitä maskottina lelukaupan edessä ostoskeskuksessa. Siellä sitten heilut ystävällisenä dinosauruksena monta tuntia viikossa. Eräänä päivänä sinulle tulee paleontologi juttelemaan. Hän ei ole ihan sinun tyyppiäsi ulkonäöllisesti, mutta pidät hänen äänestään ja innostuneisuudestaan paleontologiaan. Alatte jutella enemmän ja lopuksi vaihdatte numeroita. Kun sitten käytte viittä päivää myöhemmin treffeillä, nekin menevät hyvin. Lopulta päädytte avoliittoon. Siinä vaiheessa saat tulosi myymällä itse tehtyjä dinosauruskoruja Etsyssä. Viiden vuoden päästä kumppanisi kuitenkin pettää sinua toisen paleontologin kanssa, jolla on tosi kauniit silmät. Siitä lähtien aina kun televisiossa on dokumentti dinosauruksista, sinua vain masentaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan.

-ap

Vierailija
4/4 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, nostin yhden oraakkelikortin kullekin kysymyksellesi.

Ystävät: Sinusta taitaa tuntua, että tilanne on nyt jotenkin epäreilu. Et ole tyytyväinen nykytilanteeseen. Se kuitenkin palautuu tasapainoon ajallaan, kuten kaikki elämässä. On kyse heiluriliikkeestä ja se täytyy vain hyväksyä. Nyt olisi hyvä hetki auttaa niitä jotka ovat vielä vaikeammassa tilanteessa kuin sinä. Jos olet rohkea, empaattinen ja kiltti muita kohtaan, epäreiluksi kokemasi tilanne ratkeaa itsestään.

Parisuhde: Käykää avointa keskustelua siitä mitä jaatte tässä parisuhteessa ja mitä kumpikin tarvitsee. Puhukaa rehellisesti tarpeistanne. Ja erityisesti kuunnelkaa mitä toinen kertoo.

Ura: Uusia upeita uramahdollisuuksia on tulossa eteesi. Jotain todella hyvää on tulossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi