Vasta-aine testit ja koron@ passi?
Jos saan positiivisen tuloksen testissä olenko oikeutettu passiin?
Kommentit (15)
Mistä sinä sen vasta-ainetestin ajattelit saavasi?
Älä kysele täällä. Mene kanta.fi ja katso oma tilanteesi. Sillä se selviää.
Vasta-ainetestit on huijausta, ne ei kerro onko immuuni virukselle.
Eikö vasta aine testi kerro onko sairastanut Koronan? Jos tavallinen testi ei näytä enää tulosta.
Näin ollen yksi rokote riittää
Jos vasta aineet näyttää sairastetun Koronan?
Vierailija kirjoitti:
Mistä tahansa.
Vasta-ainetesti maksaa 66e
https://www.synlab.fi/palvelut/koronaviruksen-vasta-ainetesti/
Näin helposti selvität asian. Sitten myös tiedät ettet tarvitse ottaa rokotetta, ainakaan vuoteen tai todennäköisesti koskaan.
Koronapassia varten en tiedä toimiiko se, tietysti pitäisi toimia mutta ei ainakaan toistaiseksi. Tähän pitää tulla muutos, koska sairastettu korona pitäisi noteerata parhaiten:
SARS-CoV-2-specific cellular and humoral immunities are durable at least until one year after disease onset.
https://academic.oup.com/cid/advance-article/doi/10.1093/cid/ciab884/63…
128 Research Studies Affirm Naturally Acquired Immunity to Covid-19: Documented, Linked, and Quoted
https://brownstone.org/articles/79-research-studies-affirm-naturally-ac…
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tarkoitat?
Mistä tahansa yksityiseltä saa eikä maksa kuin max 100e, toisissa halvempia.
Vierailija kirjoitti:
Eikö vasta aine testi kerro onko sairastanut Koronan? Jos tavallinen testi ei näytä enää tulosta.
Näin ollen yksi rokote riittää
Jos vasta aineet näyttää sairastetun Koronan?
Yhdellä rokotteella ei saa passia jos korona on sairastettu yli 6kk sitten. Koronan sairastaneille ei kuitenkaan suositella kahta rokotetta. Jos haluat passin pitää sinun toimia suosituksia vastoin ja ottaa enemmän rokotteita.
Haluaisin tietää sairastinko hetki sitten, etten mene ottamaan ”liikaa” rokotteita. Toisaalta turhaa maksaa vasta aine testistä jos sillä ei voi todistaa sairastaneensa covidia? Olisi kiva tietää, riittääkö yksi vai kaksi rokotetta.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tietää sairastinko hetki sitten, etten mene ottamaan ”liikaa” rokotteita. Toisaalta turhaa maksaa vasta aine testistä jos sillä ei voi todistaa sairastaneensa covidia? Olisi kiva tietää, riittääkö yksi vai kaksi rokotetta.
Voit todistaa sillä sairastitko koronan, sitten itse tiedät sen ja se on hyvä tieto.
Passissa se ei vielä kelpaa, joka on tietysti täysin tieteenvastaista, mutta niin kaikki rajoitustoimet ovat olleet tieteenvastaisia.
Ajattelin, että ostaisit jostain kotitestin, etkä menisi lääkärille. On eri juttu, juu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit todistaa sillä sairastitko koronan, sitten itse tiedät sen ja se on hyvä tieto.
Passissa se ei vielä kelpaa, joka on tietysti täysin tieteenvastaista, mutta niin kaikki rajoitustoimet ovat olleet tieteenvastaisia.
Minä en tiedä. Puolisolleni oli korona ja kävin kaksi kertaa sen aikana testissä. En saanut positiivista mutta ei minulla oireitakaan ollut.
Jos en saa koronaa edes seksin kautta niin mietin tarvitsenko yhtään rokitetta, saatikka sitten kahta tai kolmea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en tiedä. Puolisolleni oli korona ja kävin kaksi kertaa sen aikana testissä. En saanut positiivista mutta ei minulla oireitakaan ollut.
Jos en saa koronaa edes seksin kautta niin mietin tarvitsenko yhtään rokitetta, saatikka sitten kahta tai kolmea.
Tuskinpa tarvitset.
Odottamalla myös koronapassit sun muut tulee lähtemään aikanaan, ei tämä ikuisesti kestä.
Pitää vain elää nyt hetken aikaa kotoiluelämää, jos elää paikassa missä passeja vaaditaan.
En tee itse sillä
Tiedolla mitään oliko minulla korona. Suren, etten saa osallistua tapahtumiin missä lapseni ovat koska passi puuttuu. Nyt en uskalla ottaa rokotusta kun en tiedä montako voi ottaa.
Sairastin flunssan, testi- nega oireiden alussa.Myöhemmin kun oireet olivat jo loppuneet tuli tieto lapselle altistumisesta. Oireiden alku täsmää hyvin tuohon altistumisen alkamiseen.
Mitähän tässä kohtaa kannattaa tehdä?
Vierailija kirjoitti:
En tee itse sillä
Tiedolla mitään oliko minulla korona. Suren, etten saa osallistua tapahtumiin missä lapseni ovat koska passi puuttuu. Nyt en uskalla ottaa rokotusta kun en tiedä montako voi ottaa.
Sairastin flunssan, testi- nega oireiden alussa.Myöhemmin kun oireet olivat jo loppuneet tuli tieto lapselle altistumisesta. Oireiden alku täsmää hyvin tuohon altistumisen alkamiseen.
Mitähän tässä kohtaa kannattaa tehdä?
Muuttaa paikkakunnalle missä eletään normaalia elämää ilman passeja.
Isot kaupungit eivät ole paikka elää pandemian aikana. Pikku kunnissa ei ole mitään rajoituksia.
Kellään kokemusta ?