hirvein juttu mitä sulle on käyny
No ihan koulussa meillä siinä lähistöllä oli semmonen mies joka aina oli ollut mustissa vaatteissa ja valkoisessa naamarissa ja oli aina kun pystyi niin koulun pihalta nappasi lapsista kuvia meillä on koululla ollut välillä poliisit laitettu asialle ja sitten he ottavat pedon kiinni kun pystyvät se oli hirveätä kuulla kun koulussa rehtorilla on asiaa koko koululle että pedo ottaa kuvii et meil on poliisit asialla no olin sillon 3 luokalla
Kommentit (16)
Tulin raiskatuksi, enkä uskaltanut tehdä asiasta rikosilmoitusta. Kärsin asiasta, saan paniikkikohtauksia ja olen ahdistunut ja vähän masentunut. En kehtaa pyytää apua.
Sitten tietenkin kaikki nämä yleiset jutut, niinkun epäonnistumiset suunnitelmissa ja niiden aiheuttama ahdistus, väärät päätökset, anopin tappotoivomukset ja pakkosterilisaatio kehotukset ym.
Menin naimisiin narsistin kanssa. Olen kuin vanki jonka jalassa on iso syytösten ja uhkailujen kahle joka estää elämästä, tuntemasta iloa.
Älkää tehkö samaa virhettä.
Täällä on näköjään yöaikaan oikeat mielisairaat palstailemassa. Inhottavaa kieltä. Hrr mitä ihmisiä!
Mun kauheimmat: raiskaus x 2 14-vuotiaana, väkivaltainen seköpää avomies (joka onneksi kuoli)
kahden ystävän itsemurha, hullun naisen tekemä hyökkäys - kuristi, löi, potki
raskaudenkeskeytys rv 16, äidin rintasyöpä, masennus itsetuhoajatuksineen. Nyt vaikuttaa siltä että oon jo
pahimmasta selvinnyt
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 03:12"]Menin naimisiin narsistin kanssa. Olen kuin vanki jonka jalassa on iso syytösten ja uhkailujen kahle joka estää elämästä, tuntemasta iloa.
[/quote] Voi kauheaa, voimia sinulle. Vaikka vuodatuskseni oli aika jäätävä, en tiedä mitä tekisin ilman miestäni, hän on tukipilarini ja niin tärkeä ja rakas ettei ole edes sanoja. Hullusta akasta hän on kyllä syntynyt, mutta se siedettäköön.
Minulla on elämässä paljon kurjuutta ja vaikeutta jaksaa, mutta sentään se yksi, tärkeä ihminen. Voin vain kuvitella, miten sairas parisuhde tekee elämästä pohjattoman vaikean.
5
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 03:15"]
Täällä on näköjään yöaikaan oikeat mielisairaat palstailemassa. Inhottavaa kieltä. Hrr mitä ihmisiä!
Mun kauheimmat: raiskaus x 2 14-vuotiaana, väkivaltainen seköpää avomies (joka onneksi kuoli)
raskaudenkeskeytys rv 16, äidin rintasyöpä, masennus itsetuhoajatuksineen. Nyt vaikuttaa siltä että oon jo
pahimmasta selvinnyt
[/quote]
Onpa sinulla ollut vastoinkäymisiä. Toivottavasti todellakin helpompaa on edessä!
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 03:12"]
Menin naimisiin narsistin kanssa. Olen kuin vanki jonka jalassa on iso syytösten ja uhkailujen kahle joka estää elämästä, tuntemasta iloa.
[/quote]
Sinun pitäisi päästä ulos tuosta tilanteesta. Etsi tukea ulkopuolisista henkilöistä, joiden kanssa mietit mitä tehdä.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 03:15"]Täällä on näköjään yöaikaan oikeat mielisairaat palstailemassa. Inhottavaa kieltä. Hrr mitä ihmisiä!
pahimmasta selvinnyt
[/quote]
Tämä muiden kohtaloiden kuuleminen antaa arvostusta sille mitä on. Minä sentään olin "jo" 19 kun tulin raiskatuksi, enkä siis lapsi.
Ainut väkivaltainen mies elämässäni on ollut vain isäni, hänelle olen antanut jo anteeksi.
Enollani on aivosyöpä, jota ei pystytä operoimaan.
Olen jotenkin murtunut sekä tietenkin omasta läheisen menetyksen kauhusta mutta erityisesti hänen perheensä vuoksi (sekä serkkujeni että uusioperheensä).
Itsetuhoisuutta minulla on liittyen ahdistuneisuuteen, usein ajatuksia ja uhkauksia seuraa vain häpeä siitä miten kiittämätön olen. Mieheni on niin ihana, jaksaa tän kaiken yli kun on tuntenut minut täysjärkisenäkin.
Kaltaisistasi, tuon kaiken selvinneistä tulee ihanan vahvoja ihmisiä ♡
5
Aloituksen on tehnyt lapsi, voisitteko käyttäytyä aikuismaisesti ja asiallisesti. Miksi vastata lapselle tympeästi, kun hän kertoo pelottavasta asiasta elämässään?
Kaksi miestä raiskasi peräkkäin kun olin 14-vuotias, eikä kys. miehet saanut minkään näköistä sanktiota
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 03:41"]Aloituksen on tehnyt lapsi, voisitteko käyttäytyä aikuismaisesti ja asiallisesti. Miksi vastata lapselle tympeästi, kun hän kertoo pelottavasta asiasta elämässään?
[/quote]
Samaa minäkin. Muistan vieläkin, miten koulussa varoitettiin ettei metsään saa mennä kun siellä on tavattu itsensäpaljastaja ja minä pelkäsin kuoliaakseni kun kävelin kotiin metsänreunaa.
Toinen oli kakkosluokalla, kun kävelin kotiin ja joku satunnainen mies alkoi kysyä minulta olenko eksyksissä, minkä ikäinen olen, missä asun ym. Äitini sattui tulemaan samaan aikaan töistä, ja näki minut ja miehen auton ikkunasta. Äiti parkkeerasi tien sivuun ja juoksi hakemaan minut. Seuraavana päivänä koulussa puhuttiin siitä, miten kaikki säännöt väkivallattomuudesta saa unohtaa jos vieras aikuinen yrittää koskea. Muistan vielä miten pelkäsin kaikkia miehiä sen jälkeen... Ei siis saa vähätellä näitä asioita!
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 03:53"]
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 03:41"]Aloituksen on tehnyt lapsi, voisitteko käyttäytyä aikuismaisesti ja asiallisesti. Miksi vastata lapselle tympeästi, kun hän kertoo pelottavasta asiasta elämässään? [/quote] Samaa minäkin. Muistan vieläkin, miten koulussa varoitettiin ettei metsään saa mennä kun siellä on tavattu itsensäpaljastaja ja minä pelkäsin kuoliaakseni kun kävelin kotiin metsänreunaa. Toinen oli kakkosluokalla, kun kävelin kotiin ja joku satunnainen mies alkoi kysyä minulta olenko eksyksissä, minkä ikäinen olen, missä asun ym. Äitini sattui tulemaan samaan aikaan töistä, ja näki minut ja miehen auton ikkunasta. Äiti parkkeerasi tien sivuun ja juoksi hakemaan minut. Seuraavana päivänä koulussa puhuttiin siitä, miten kaikki säännöt väkivallattomuudesta saa unohtaa jos vieras aikuinen yrittää koskea. Muistan vielä miten pelkäsin kaikkia miehiä sen jälkeen... Ei siis saa vähätellä näitä asioita!
[/quote]
Mitä. Eikö tasa-arvoisuus koskekaan miehiä?
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 04:02"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 03:53"]
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 03:41"]Aloituksen on tehnyt lapsi, voisitteko käyttäytyä aikuismaisesti ja asiallisesti. Miksi vastata lapselle tympeästi, kun hän kertoo pelottavasta asiasta elämässään? [/quote] Samaa minäkin. Muistan vieläkin, miten koulussa varoitettiin ettei metsään saa mennä kun siellä on tavattu itsensäpaljastaja ja minä pelkäsin kuoliaakseni kun kävelin kotiin metsänreunaa. Toinen oli kakkosluokalla, kun kävelin kotiin ja joku satunnainen mies alkoi kysyä minulta olenko eksyksissä, minkä ikäinen olen, missä asun ym. Äitini sattui tulemaan samaan aikaan töistä, ja näki minut ja miehen auton ikkunasta. Äiti parkkeerasi tien sivuun ja juoksi hakemaan minut. Seuraavana päivänä koulussa puhuttiin siitä, miten kaikki säännöt väkivallattomuudesta saa unohtaa jos vieras aikuinen yrittää koskea. Muistan vielä miten pelkäsin kaikkia miehiä sen jälkeen... Ei siis saa vähätellä näitä asioita!
[/quote]
Mitä. Eikö tasa-arvoisuus koskekaan miehiä?
[/quote] Miten helvettiä tasa-arvo kysymys liittyy tähän? Kyllä lapsi saa puolustua kaappausta tai ahdistelua yrittävät naistakin vastaan! Meille kyllä aina opettettiin, että on olemassa myös namutätejä ei pelkästään setiä.
Vai oletko joku sairas lassukka ja kuvittelet, että miehellä olisi ollut oikeus kajota lapseen?
Kun sain vain 17-vuotiaana tietää, etten ehkä koskaan pysty saamaan lapsia luonnollisesti, omilla sukusoluillani. Oli kyllä aikamoinen kolaus.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 02:07"]
Kun sain vain 17-vuotiaana tietää, etten ehkä koskaan pysty saamaan lapsia luonnollisesti, omilla sukusoluillani. Oli kyllä aikamoinen kolaus.
[/quote]
Sulla ei siis ole niitä ollenkaan, vai ei ole kohtua? Sädetetty lantion alueelle syöpähoidon takia? Muutenhan tuo on totaalisen turhaa ja tietämätöntä spekulaatiota lääkäreiltä. En nyt puhu sinun tapauksestasi, mutta tiedän kaksikin naista joille lekuri on paukonut jotakin tuon suuntaisia aivopieruja ja aiheuttanut vuosien ahdistuksen joka on päättynyt vasta onnistuneeseen raskauteen. Käytännössä muissa tapauksissa kuin mainitsemissani ei lääkärillä ole mitään tietoa suvunjatkamiskyvystä. Sekin että munanjohtimet on tohjona jonkun sairauden vuoksi ei ole syy lapsettomuudelle, koska munasolut voidaan kerätä punktiolla, kuten hedelmöityshoidoissa tehdään. Ennen lantion sädetystäkin näin olisi tehty etukäteen jos sitä olisit toivonut.
Vaikea sanoa mikä on hirvein...se kun 18 vuotiaana ajelin vanhalla Datsunilla työpaikalle (hoitamaan 3v-lasta) aamulla ja huomasin että jarrut eivät toimi ja tie jäinen. Vastaan ajoi iso rekka-auto enkä pystynyt ohjaamaan omaa autoani. Onni oli puolellani ja rekan ollessa kohdallani päädyin rekan etukeulan sijaan lumiseen penkkaan. Hätääntynyt rekkakuski oli pysäyttänyt rekkansa jonkun matkan päähän ja tuli katsomaan miten mun kävi ja auttoi auton tielle. Olin niin halvaantunut kauhusta etten osannut sanoa mitään järkevää, sanoin vaan että mun pitää nyt mennä etten myöhästy töistä. En koskaan kertonut tästä kenellekään ennen nykyistä miestäni ja kertoessani olin yli kolmekymppinen.
Toinen juttu on kun kolmekymppisenä aloitin iltani romanttisilla treffeillä nykyisen mieheni kanssa. Juuri kun olimme lähdössä ravintolasta miespuolinen ystäväni soitti ja kysyi että voisinko tuoda hänelle hänen laukkunsa joka oli minun luonani säilössä. Hän maksaa taksin. Ilta päättyi siihen että minua osoitettiin aseella otsaan paikassa jonne en olisi halunnut mennä ja kaikkien rikollisten (joita en edes koskaan aiemmin ollut nähnyt) kanssa jouduin poliisin pidättämäksi ja selliin yöksi. Aamulla sain poliisilta kuulustelun jälkeen kännykkäni takaisin ja sain lähteä kotiin. Keksin jonkun tosi typerän valheen miehelleni, silloiselle miesystävälleni miksen ilmestynyt yöksi kämpilleni enkä vastannut puhelimeen. Elin juuri vaihetta jossa elämä oli vihdoin näyttämässä onnellisempaa puoltaan ja sitten yhtäkkiä ilman omaa syytäni olin tilanteessa joka olisi saattanut loppua miten tahansa. En ole rikollinen itse eikä minulla ollut harmainta aavistusta siitä että miespuolinen ystäväni kaveerasis ellaisten kanssa ja paljastui itsekin sellaiseksi. Meidän lukiosta alkanut ystävyys loppui siihen paikkaan.
En osaa valita kumpi oli pahempi.
Viime aikojen hirvein juttu on kyllä aloituspostauksen lukeminen.