Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voi tehdä 15v. tytölle, joka on raskaana?

Vierailija
22.02.2015 |

Lienee selvää, kuka sen lapsen lopulta joutuisi hoitamaan. Tytön kypsyydestä kertoo sekin, että meni kaverilleen ja pyysi KAVERINSA ÄITIÄ kertomaan asiasta puhelimitse.

Olen niin pettynyt ja raivoissani, etten näe mitään keinoa selvitä tästä. Tyttö ei ole tullut kotiin, vaan menee kouluun huomenna kaverinsa luota.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo viimeinen lause niin surullinen. Ottaa kotiin, siipien suojaan, ja miettiä yhdessä mikä ois parasta

Vierailija
2/23 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan provon nakkasit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntää portaat alas.

Vierailija
4/23 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 21:52"]Lienee selvää, kuka sen lapsen lopulta joutuisi hoitamaan. Tytön kypsyydestä kertoo sekin, että meni kaverilleen ja pyysi KAVERINSA ÄITIÄ kertomaan asiasta puhelimitse.

Olen niin pettynyt ja raivoissani, etten näe mitään keinoa selvitä tästä. Tyttö ei ole tullut kotiin, vaan menee kouluun huomenna kaverinsa luota.
[/quote]
En ole kypsyyskommentista samaa mieltä

Vierailija
5/23 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä kirjallinen suunnitelma tilanteesta selviämiseen. Pyydä erittelemään, miten hoitaa vauvan, hankkii ammatin ja elättää itsensä siihen asti. Lisäksi olisi hyvä tietää, miten tyttö aikoo pitää samalla omasta hyvinvoinnistaan huolta.

Sen jälkeen tyttö voi päättää mitä tekee.

Vierailija
6/23 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 21:53"]Johan provon nakkasit
[/quote]

Näitä tapauksia on todella. Provo tai ei, hiljattain pohjoisessa oli 7 teiniraskautta samalla paikkakunnalla. Hyvin mahdollista, että tapaus pitää paikkansa.

Vierailija
7/23 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuku yön yli.

Sitten haet tyttösi kotiin, pidät hyvänä ja mietitte, miten selviätte jatkosta. Muista, ettei tehtyjä lapsia kadu.

Tällaisissa tilanteissa se oma äitiys punnitaan.

T.Kohtalotoveri

Vierailija
8/23 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo viimeinen lause sen,että tyttö luottaa enemmän kaverinsa äitiin kuin sinuun. Se on huolestuttavaa.

Vierailija
9/23 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tyttäreni tuossa tilanteessa toivottavasti uskaltaisi kertoa minulle. Olisi tervetullut kotiin ja auttaisin tietenkin lapsen hoidossa. Kyllä elämässä pahemmistakin kommelluksista on selvitty. Ei elämää pidä itkeä, kun kuolemaakin riittää.

Vierailija
10/23 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit onnitella tyttöä.

Vierailija
11/23 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän olisi aika sinunkin alkaa vihdoin olemaan äiti, siis henkilö johon lapsi voi luottaa ja jolle voi kertoa asiansa seurauksia pelkäämättä. Raivostumisesi ei auta mitään. Olet varmaan ollut kyvytön antamaan rakkautta kun lapsen pitää noin nuorena sitä miehen sylistä hakea ja missä oli ehkäisyvalistuksesi? Joo, etpä ole tainnut puhua lapsesi kanssa yhtään mistään, raivonnut vain.

Vierailija
12/23 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä lastenteko lapsena tulee vaikeuttamaan tyttäresi elämää lopullisesti, vaikka täällä puhutaankin ylevillä sanoilla asiasta.

Tyttö tuskin voi opiskella kovin korkealle, matkustella tai saada kunnollista parisuhdetta.

Millainen tyttäresi on? Onko lapsen isä kuvioissa mukana?

Vierailija
13/23 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattaa katsoa peiliin ja miettiä miksi tyttö ei kertonut sinulle itse.

Vierailija
14/23 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se Jes-sika!

Vierailija
15/23 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamulle raskaana?

Vierailija
16/23 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 21:54"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 21:52"]Lienee selvää, kuka sen lapsen lopulta joutuisi hoitamaan. Tytön kypsyydestä kertoo sekin, että meni kaverilleen ja pyysi KAVERINSA ÄITIÄ kertomaan asiasta puhelimitse.

[/quote]
En ole kypsyyskommentista samaa mieltä
[/quote]

Ehkä tämä kertoo äidin kypsyydestä :(

Vierailija
17/23 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tyttö soittelemaan kaupungin ensikoteihin. Tai abortti?

Vierailija
18/23 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuotias on itse vielä niin lapsi :( tajuaisi sen joskus myöhemmin tehneensä oikein jos ei nyt hankkiutuisi äidiksi...

Vierailija
19/23 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti provo:( Kyllä äidin pitää aina olla tukena, oli tilanne mikä tahansa!!

Vierailija
20/23 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin monenkaan tytär tai poika tuota rohkenisi ilmoittaa kovin aikuismaisesti jos olisi tulossa isäksi tai äidiksi 15-vuotiaana. On tuo jännä paikka täysi-ikäisellekin.
Ilkeää porukkaa!

Tilanne on nyt tullut esiin. Sehän se hyvä juttu on. Tyttö tekee ratkaisunsa itse. Hän siitä lapsesta on vastuussa, et sinä. Lapset ei ole koiria joita ei hoida jos ei jaksa. Sitten ne otetaan sijoitukseen.