Voiko toimeen tulo tukihakemuksen kirjoittaa lyijy kynällä?
Vai onko se silloin enään virallinen? Mulla on muste kynästä muste loppu enkä löydä toista.
Kommentit (12)
Ei se järkevältä kuulosta, mutta jos hakemuksen täyttöohjeissa ei mainita arkistokelpoistakynää niin ei sitten kai haittaa. Itse en uskaltaisi, kuka tahansa kukkahattu voisi muutella lukuja jos siltä tuntuu
voit toki kirjoittaa. muista kirjoittaa myös kaikki yhdys sanat aina erikseen äläkä käytä myöskään koskaan isoja kirjaimia kun aloitat uuden lauseen. eikä pisteitä ja pilkkujakaan kannata välttämättä käyttää ja ihan hyvin siihen voi myös puhe kieltä laittaa tiiätsä niinku. kyllä sosiaali toimi aina sellaisen ymmärtää jee :)
Olipa ylläri että toimeen___tulo___tukihakemusta on täyttämässä ihminen, joka ei osaa tavallista yhdys___sanaa.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 21:57"]
Olipa ylläri että toimeen___tulo___tukihakemusta on täyttämässä ihminen, joka ei osaa tavallista yhdys___sanaa.
[/quote]
Onpas ylläri, että noinkin moni vastaa trollille. ap.
Toimeentulotukihakemus, lyijykynä, enää, mustekynä... Tekstissäsi taisi olla enemmän virheitä kuin oikein osuneita kohtia. Ja käytä mustekynää.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 21:57"]Olipa ylläri että toimeen___tulo___tukihakemusta on täyttämässä ihminen, joka ei osaa tavallista yhdys___sanaa.
[/quote]
Onpas kumma että tähän tulee pätemään ihminen jolla ei ole huumorin tajua
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 21:50"]
Vai onko se silloin enään virallinen? Mulla on muste kynästä muste loppu enkä löydä toista.
[/quote]
Voiko toi meen tulo tuki, hake muksen kirjoit taa lyijyky nällä? Vai onkose, silloin enään virallinen? Mullaon muste kynästä loppu enkä, löydä toista.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 21:59"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 21:57"]
[/quote]
Onpas ylläri, että noinkin moni vastaa trollille. ap.
[/quote]
Haa! Tää olikin hyvä trolli. Kamalalta näytti tuo tekstisi, mutta itse asiasisältö oli ihan uskottava. Ellei sitten nykyisin toimeentulotukihakemukset täytellä netissä. Ja no, onhan noita oikeastikin noin onnettomia yhdys sana sokeita ;D
Voi kirjoittaa, mutta kirjoita yhteen.