Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kolmen viikon flunssa?

Vierailija
22.02.2015 |

Olen nyt siis kolme viikkoa tässä kärsinyt lämpöilystä, välillä sitä on vähemmän ja välillä enemmän, koskaan ei kuitenkaan yli 37.5. Silti olen ollut väsynyt, ja minua siis väsyttääkin niin että silmät alkavat luppaisemaan kiinni eikä meinaa pysyä auki. Nyt tässä kolmen viimeisen päivän aikana on mennyt korvat aivan tukkoon ja räkää tuntuu virtaavan koko ajan. Välillä yskittää hieman, mutta mitään limaa tms ei kurkusta tule.
Mietin että pitäisikö minun mennä lääkäriin ja onko tämä ihan normaalia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsilla oli just tuo tauti. Kolme viikkoa kesti, sitten loppui kuume kuin seinään ka vielä sen jälkeen yskää ja nuhaa ja väsymystä noin viikon, Kamala tauti.

Vierailija
2/8 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvatulehdus? Itse lähtisin lääkäriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kesti kans kaksi viikkoa. Nyt paljon liikkeellä tommosta pitkäkestoista flunssaa. Voi olla myös influenssa.

Vierailija
4/8 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 16:20"]Mun lapsilla oli just tuo tauti. Kolme viikkoa kesti, sitten loppui kuume kuin seinään ka vielä sen jälkeen yskää ja nuhaa ja väsymystä noin viikon, Kamala tauti.
[/quote]

Joo, sitä on vissiin liikkeellä. Itsekin olen alaikäinen vielä, ja lukiossa kun on tunneilla ollut niin aika moni sieltä on ollut pois. Pitää nyt kuulostella josko tää tästä lähtis, jos ei lähde niin varmaan vois lääkärissä käydä.
Ap

Vierailija
5/8 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysypä vanhemmilta neuvoa.

Vierailija
6/8 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 16:24"]

Mulla kesti kans kaksi viikkoa. Nyt paljon liikkeellä tommosta pitkäkestoista flunssaa. Voi olla myös influenssa.

[/quote]

Influenssa nostaa korkea kuumeen.

Vierailija
7/8 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 16:22"]Korvatulehdus? Itse lähtisin lääkäriin.
[/quote]
Korvat ei ole kipeät eikä oikeen muutkaan oireet sovi siihen, tosin lääkäri en ole joten en tiedä.

Vierailija
8/8 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli viime talvena 6kk flunssa - lääkärin mielestä ihan normaalia! Loppuhan se sit vihdoin maaliskuun lopussa.