Osaako joku arvioida, paljonko Kaisa Liski on pitkä ja painaa?
Ihan vaan mielenkiinnosta.
Upea nainen on, ja ihanaa, ettei ihan tikku. Valaa toivoa tällaiselle tavispyöreällekin ;)
Kommentit (19)
Olen todella huono arvioimaan tällaisia mutta Kaisa on UPEA NAINEN! Tosi kaunis ja karismaattinen, menestynytkin vielä. Tämän sanon vaikka ihan heteronainen olenkin.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 16:14"]
170&75kg vois olla aika lähellä
[/quote]
Joo, näin minäkin luulen. Aika samat mitat kuin mulla, ehkä vähän hoikempi on kuin minä.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 16:16"] [quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 16:14"]
170&75kg vois olla aika lähellä
[/quote] Joo, näin minäkin luulen. Aika samat mitat kuin mulla, ehkä vähän hoikempi on kuin minä.[/quote]
Ei kai Kaisa ihan noin pitkä ole? Kymmenen sentin korot tekee ihmeitä ;) Itse veikkaisin 165/75. Näyttävä nainen tosiaan!
Mira Kasslin 176,5 pitkä ja Kaisa vieressä vähän yli viisi senttiä lyhyempi. Eli 170cm pituus ja paino noin 80 kiloa.
Kaisa on kaksi ja puolimetriä pitkä ja painaa 800 kiloa.
LOL, vain pulleaa naista hehkutetaan "upeaksi" ja "näyttäväksi".
Enpä muista lukeneeni Jethron muotoja ylistävää ketjua *rolling eyes*
Karmee tantta. Läskitkö ne täällä pullukoita hehkuttaa?
Arvelisin pituudeksi n. 170 cm ja paino vähintään 80 kg. Itse olen niillä mitoilla hieman "hoikemman" näköinen mutta johtuu varmaan nuoresta iästä ja lihaksikkuudesta.
En osaa, mutta kaunis on. Ihanan isot ja tummat silmät. Tytär ei vain ole perinyt äitinsä kauneutta btw.
Sopusuhtaisen näköinen. BMI on varmaan joku 26-28
Tosi nuorekkaana säilyny, kaunis, seksikäs, sopivasti kurvikas aikuinen nainen, noin mäkin haluaisin vanheta, paranee kuin viini vanhetessaan.N30
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 16:11"]
Ihan vaan mielenkiinnosta.
Upea nainen on, ja ihanaa, ettei ihan tikku. Valaa toivoa tällaiselle tavispyöreällekin ;)
[/quote]Kaisa on iso big, ei jatkoon.
Kaisa on todella lihava, eli olisiko 170/90 kg. Hän käyttää ns. Lihavien naisten pukeutumista peittääkseen massakkaan kehonsa.
Minunkin mielestä Kaisa on todella kuuma pakkaus, naisella pitää olla muotoja. Sellaiset nälkiintyneen näköiset fitness-mammat ei taas uppoa juuri millään tasolla.
M25
Mira Kasslin on entinen ammattiurheilija, joten hänestä löytyy pituustiedot. Mira on 176 cm pitkä. Kuvan perusteella Kaisa Liski on 168,5 cm pitkä:
http://is13.snstatic.fi/img/978/1288585759463.jpg
Painoa kuvassa olevalla Kaisalla on 72,5 kg.
btw, Kaisa on kyllä aika hot! =)