Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Feikki tavaran myyjät

Vierailija
22.02.2015 |

Saako Suomessa myydä piraattitavaraa? Tiedän yhden pariskunnan jotka myyvät kotonaan kasarmin piraatti tavaraa ilman kuittia. Pariskunnalla on kaksi asuntoa ja toinen näistä asunnoista on tupaten täynnä erilaisia piraattituotteita. Siellä on mm iso vitriinikaappi täynnä myytäviä guessin piraatti koruja. Heillä on myynnissä kymmenittäin lv:n laukkuja ja huiveja. Michael Korssin laukkuja ja lompakoita. Siis puhutaan ihan älyttömästä määrästä tavaraa. Kaikki tuotteet myydään huutonetin, tori.fi ja keltaisen pörssi. Kautta. Tekisi niin mieli käräyttää nämä jonnekki. Jo senkin takia että näistä ostoista ei makseta minkäänlaista veroa. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös vero.fi sivuilla ole nykyään joku linkki mistä voi nimettömästi ilmoittaa verovilpistä

Vierailija
2/9 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä. Oletko kateellinen kun et saa itse tuottoa tavaroista ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 13:20"]

Hanki elämä. Oletko kateellinen kun et saa itse tuottoa tavaroista ;D

[/quote]

en ole kateellinen. Ärsyttää vaan kun tämä perheen mies saa rahansa sossusta ja Kelasta vaikka nämä myyntituotot. Tuottavat satoja euroja kuukaudessa

Vierailija
4/9 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käräytä!

Vierailija
5/9 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan tullille ilmoittaa

Vierailija
6/9 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

HMm. Onkohan tämä sama myyjä jonka huuto net tili oli poistettu sen takia että piraattitavaraa myynnissä

Vierailija
7/9 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa myydä

Vierailija
8/9 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sinua liikuttaa mitä kukin tekee. Mielummin itse osta feikkinä kun maksan satoja euroja

Vierailija
9/9 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 13:36"]Mitä se sinua liikuttaa mitä kukin tekee. Mielummin itse osta feikkinä kun maksan satoja euroja
[/quote]

Mutta silti vaadit tekemästäsi työstä palkkaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi