Feikki tavaran myyjät
Saako Suomessa myydä piraattitavaraa? Tiedän yhden pariskunnan jotka myyvät kotonaan kasarmin piraatti tavaraa ilman kuittia. Pariskunnalla on kaksi asuntoa ja toinen näistä asunnoista on tupaten täynnä erilaisia piraattituotteita. Siellä on mm iso vitriinikaappi täynnä myytäviä guessin piraatti koruja. Heillä on myynnissä kymmenittäin lv:n laukkuja ja huiveja. Michael Korssin laukkuja ja lompakoita. Siis puhutaan ihan älyttömästä määrästä tavaraa. Kaikki tuotteet myydään huutonetin, tori.fi ja keltaisen pörssi. Kautta. Tekisi niin mieli käräyttää nämä jonnekki. Jo senkin takia että näistä ostoista ei makseta minkäänlaista veroa.
Kommentit (9)
Hanki elämä. Oletko kateellinen kun et saa itse tuottoa tavaroista ;D
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 13:20"]
Hanki elämä. Oletko kateellinen kun et saa itse tuottoa tavaroista ;D
[/quote]
en ole kateellinen. Ärsyttää vaan kun tämä perheen mies saa rahansa sossusta ja Kelasta vaikka nämä myyntituotot. Tuottavat satoja euroja kuukaudessa
Kannattaa varmaan tullille ilmoittaa
HMm. Onkohan tämä sama myyjä jonka huuto net tili oli poistettu sen takia että piraattitavaraa myynnissä
Mitä se sinua liikuttaa mitä kukin tekee. Mielummin itse osta feikkinä kun maksan satoja euroja
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 13:36"]Mitä se sinua liikuttaa mitä kukin tekee. Mielummin itse osta feikkinä kun maksan satoja euroja
[/quote]
Mutta silti vaadit tekemästäsi työstä palkkaa?
Eikös vero.fi sivuilla ole nykyään joku linkki mistä voi nimettömästi ilmoittaa verovilpistä