Minua oksettaa...
...ihmiset jotka mättävät heti aamusta sipsiä ja limua, hyi olkoon! Ihan sama onko arki-, vapaa- vai lomapäivä, se on niin puistattavaa. Suklaa- tms. -leivos aamupalan ja -kahvin kanssa on ihan ok eikä yhtään ällöttävää.
Siis ellei joka ikinen aamupala sisällä leivoksia.
Kommentit (23)
Onpa sulla outo logiikka. Suklaaleivokset on ok, limsa ja sipsit ei. Ja sulla taitaa olla muutenkin hankala elämä, jos toisten syömisetkin puistattaa jo noin paljon.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 13:19"]Onpa sulla outo logiikka. Suklaaleivokset on ok, limsa ja sipsit ei. Ja sulla taitaa olla muutenkin hankala elämä, jos toisten syömisetkin puistattaa jo noin paljon.
[/quote]
No kyllä puistattaa, jos joudun kaytsoa ja kuunnella vierestä sitä oksettavaa sipsi-limusikailua. Ja haistaa sen hajun! Leivos syödään yleensä siististi lusikalla eikä aiheuta ällöttäviä ääniä ja hajuja.
Mättäminen kuuluu iltaan, ei aamuun. Aamulla syödään raikasta ja tuoretta, terveellistä.
No oksenna pois vaan äläkä valita.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 13:24"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 13:19"]Onpa sulla outo logiikka. Suklaaleivokset on ok, limsa ja sipsit ei. Ja sulla taitaa olla muutenkin hankala elämä, jos toisten syömisetkin puistattaa jo noin paljon. [/quote] No kyllä puistattaa, jos joudun kaytsoa ja kuunnella vierestä sitä oksettavaa sipsi-limusikailua. Ja haistaa sen hajun! Leivos syödään yleensä siististi lusikalla eikä aiheuta ällöttäviä ääniä ja hajuja.
[/quote]
Useimmat osaavat kyllä syödä sipsinsä ja juoda limsansa ihan sivistyneesti. Kaikenlaisten possujen kanssa oletkin tekemisissä. Valitse seurasi paremmin. Sitä paitsi leivokset syödään haarukalla.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 13:31"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 13:24"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 13:19"]Onpa sulla outo logiikka. Suklaaleivokset on ok, limsa ja sipsit ei. Ja sulla taitaa olla muutenkin hankala elämä, jos toisten syömisetkin puistattaa jo noin paljon. [/quote] No kyllä puistattaa, jos joudun kaytsoa ja kuunnella vierestä sitä oksettavaa sipsi-limusikailua. Ja haistaa sen hajun! Leivos syödään yleensä siististi lusikalla eikä aiheuta ällöttäviä ääniä ja hajuja.
[/quote]
Useimmat osaavat kyllä syödä sipsinsä ja juoda limsansa ihan sivistyneesti. Kaikenlaisten possujen kanssa oletkin tekemisissä. Valitse seurasi paremmin. Sitä paitsi leivokset syödään haarukalla.
[/quote]
Se on silti kuvottavaa. Ja kuka syö leivoksen haarukalla? Outoa...
Ei vaan sinä olet outo, ap. Ja vain juntit ja sivistymättömät syövät leivoksensa lusikalla.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 13:52"]Ei vaan sinä olet outo, ap. Ja vain juntit ja sivistymättömät syövät leivoksensa lusikalla.
[/quote]
Sinä olet siis limu-sipsisika.
aloittajan tehopyhyydestä tuli jostain syystä mieleen Hyacint Bucké/Bucket mut negatiivinen sellainen :D
Leivos kuuluu syödä lusikalla, tiesin sen jo ennen 10:ä ikävuotta. Mun isä opetti sen, ja hän sentään on kokki ammatiltaan.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 13:53"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 13:52"]Ei vaan sinä olet outo, ap. Ja vain juntit ja sivistymättömät syövät leivoksensa lusikalla. [/quote] Sinä olet siis limu-sipsisika.
[/quote]
En ole. En syö sipsejä enkä juo limsojakaan kuin harvoin. Osaan myös käytöstavat, toisin kuin sinä. Olet myös paljastanut typeryytesi tässä ketjussa, ap. Alapeukut sen kertovat.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 13:54"]aloittajan tehopyhyydestä tuli jostain syystä mieleen Hyacint Bucké/Bucket mut negatiivinen sellainen :D
[/quote]
xd Miksi muita ei okseta mättävät siat?
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 13:55"]Leivos kuuluu syödä lusikalla, tiesin sen jo ennen 10:ä ikävuotta. Mun isä opetti sen, ja hän sentään on kokki ammatiltaan.
[/quote] tarjotin siis haarukalla, sori
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 13:56"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 13:53"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 13:52"]Ei vaan sinä olet outo, ap. Ja vain juntit ja sivistymättömät syövät leivoksensa lusikalla. [/quote] Sinä olet siis limu-sipsisika.
[/quote]
En ole. En syö sipsejä enkä juo limsojakaan kuin harvoin. Osaan myös käytöstavat, toisin kuin sinä. Olet myös paljastanut typeryytesi tässä ketjussa, ap. Alapeukut sen kertovat.
[/quote]
Mitkä käytöstavat?? :D
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 13:55"]Leivos kuuluu syödä lusikalla, tiesin sen jo ennen 10:ä ikävuotta. Mun isä opetti sen, ja hän sentään on kokki ammatiltaan.
[/quote]
Noniin, siinäs kuulitte! :D
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 13:57"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 13:55"]Leivos kuuluu syödä lusikalla, tiesin sen jo ennen 10:ä ikävuotta. Mun isä opetti sen, ja hän sentään on kokki ammatiltaan.
[/quote]
Noniin, siinäs kuulitte! :D
[/quote][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 13:57"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 13:55"]Leivos kuuluu syödä lusikalla, tiesin sen jo ennen 10:ä ikävuotta. Mun isä opetti sen, ja hän sentään on kokki ammatiltaan.
[/quote] tarjotin siis haarukalla, sori
[/quote]
Hahah :D juuri niin, juu...
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 13:24"]
[/quote]
Minä taas kiihotun kaikenlaisista syömisen äänistä ja hajuista jopa röyhtäilystä. Meitä on moneksi. :)
Kuulkaas muuten,kahviloissa ja ravintoloissa tuodaan toisinaan leivoksen klanssa haarukka.Itsekin olen näin kahvilassa syönyt.Muuten itse lusikalla.