Haluan yllättää mieheni! Ideoita :)
Mieheni täyttää 30v huhtikuun alussa ja haluaisin yllättää hänet jotenkin romanttisesti. Ollaan oltu yhdessä 8v, kihloissa 4v ja naimisissa 2v ja ollaan edelleen aivan umirakastuneita. Rahatilanne ei ole mitenkään parhaasta päästä, mutta kuitenkin haluaisin jotain ekstraa kun näin pyöreitä täyttää.
Kommentit (6)
Kolmen kimppa hommaat jonkun ammattilais naisen messii 2-3 sataaeuroa riittänee
Kaikki eivät pidä yllätyksistä, vaikka tulevat vilpittömästi omalta rakkaalta.
Tutustu mieheesi, niin tiedät, mistä hän voisi tykätä.
Me oltiin silloin vähissä varoissa, että lapset hoitoon kodin ulkopuolelle. Hän ei halunnut kaveribileitä ollenkaan, kaverit kyllä järjesti viikonloppuna bileet ja kivat olikin.
Hänellä oli kolmekymppiset torstaina. Olin pyytänyt, että ottaa perjantain vapaaksi. Lapset hoitoon naapuriin (lähtivät sieltä kouluun) ja tein kolmen ruokalajin illallisen, ostin muutamia ulkomaalaisia oluita (mies tykkää) ja itselle viinin.
Mulla oli ne samat pieruverkkarit päällä kuin aina, mutta olin sentään peseytynyt ja vähän väriä näyttänyt naamalle. Kun mies tuli duunista, pyysin häntä menemään suihkuun ja tuli kylpytakissa pöytään ja niin siitä se sitten lähti.
Siinä katteltiin musiikkia youtubesta, kumpikin vuorollaan sai laittaa. (meillä on musiikki yhteinen vahva tekijä) Menneistä vuosia naurettiin ja fiilisteltiin, humalluttiinkin. Sitten rakasteltiin monin eritavoin.
Se oli hyvä ilta. Mies oli tyytyväinen. Kohta tulee hänen nelikymppisensä, Tällä kertaa nostetaan kaksin kytkintä ja lähdetään Lontooseen. Varasin jo reissun.
Kaverit taas haluavat järjestää omat bileensä, ok. Niihinkin kuulemma kutsutaan suku ja perhe.
Strap-on