Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostaisitko alle tonnin autoa?

Vierailija
21.02.2015 |

Vai olisiko se sinusta liian romu?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olisi.

Vierailija
2/31 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä porssshea olet myymässä niin mikä ettei. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin. 

Vierailija
4/31 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 20:10"]Jos sä porssshea olet myymässä niin mikä ettei. ;)
[/quote]
En oo myymässä. Mutta mun kaverilla on 800€:n auto. Mun mielestä ihan pelittävä ja hyvä peli. Tuli vain siitä mieleen, että kuinka moni kelpuuttaisi samanlaisen auton. Vai pitääkö olla joku kalliimpikin menopeli. Ap

Vierailija
5/31 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 20:14"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 20:10"]Jos sä porssshea olet myymässä niin mikä ettei. ;)
[/quote]
En oo myymässä. Mutta mun kaverilla on 800€:n auto. Mun mielestä ihan pelittävä ja hyvä peli. Tuli vain siitä mieleen, että kuinka moni kelpuuttaisi samanlaisen auton. Vai pitääkö olla joku kalliimpikin menopeli. Ap
[/quote]
Ei hänkään siis oo myymässä autoaan. Ap

Vierailija
6/31 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun auto makso 70e :D Kun kyllästyin siihen, niin poikaystävä (autokorjaaja) duunas sitä vähän ja myytiin pois 550e. Sit seuraava auto olikin bemmi <3

Vierailija
7/31 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 20:15"]Mun auto makso 70e :D Kun kyllästyin siihen, niin poikaystävä (autokorjaaja) duunas sitä vähän ja myytiin pois 550e. Sit seuraava auto olikin bemmi <3
[/quote]

Nukahdan kohta :Dd ömm autoasentaja...? Pää ei toimi.

8/31 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kelpais, jos verot maksettu, leimaa löytyy, katsastettu ja kulkee hyvin :)

Vierailija
9/31 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on just katsastettu niin mikä ettei. Jos tulee kallis remontti niin myy sen varaosiksi jollekin.

Vierailija
10/31 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tasan tonnin auton ja oon ajanut sillä tyytyväisenä nyt neljä vuotta

Vierailija
11/31 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oikein kyllä iske, nykyinen on romuttamotavaraa enkä jaksais romujen kanssa enää, kun tuon nyt saa hilata kohta romuksi niin saa tosissaan miettiä selviäisikö ilman autoa jonkin aikaa. En halua minkään katsastuksesta katsastukseen pommien kanssa pelailla.

Haluaisin niin ihan uuden, oli se sitten mikä mopoauto hyvänsä.

Vierailija
12/31 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinkin kelpaisi, jos katsastettu ja verot maksettu.

Mukulat hommaa kulkupelin rehvastellakseen hinnalla/tehoilla/merkillä/jne, itsellä mennyt ohi jo parikymmentä vuotta sitten ja nykyään auto tarpeen mukaan, välittämättä siitä mitä mieltä muut ko. kulkupelistä ovat.

Vierailija
13/31 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No me myytiin juuri meidän Ford Focus (vm 2001, muistaakseni) 500 eurolla. Juuri katsastettu ja läpi meni heittämällä. Mitään suurempaa remppaa tuskin tulee ihan heti kun esim. jarrupalat vaihdettiin puoli vuotta sitten.

Halukkaita ostajia oli useampiakin.

Vierailija
14/31 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 20:24"]

No ei oikein kyllä iske, nykyinen on romuttamotavaraa enkä jaksais romujen kanssa enää, kun tuon nyt saa hilata kohta romuksi niin saa tosissaan miettiä selviäisikö ilman autoa jonkin aikaa. En halua minkään katsastuksesta katsastukseen pommien kanssa pelailla.

[/quote]

Kuka käskee pommeja ostaa?

Nykyinen ollut käytössä kohta kolme vuotta ja maksoi 550eur, eikä ollut tutun kauppaa.

Kolmen vuoden aikana renkaiden lisäksi vaihdettu pakoputki, raidetangon päät ja laturin hihna.

Vierailija
15/31 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 20:32"]

[/quote]

Nykyinen ollut käytössä kohta kolme vuotta ja maksoi 550eur, eikä ollut tutun kauppaa.

Kolmen vuoden aikana renkaiden lisäksi vaihdettu pakoputki, raidetangon päät ja laturin hihna.

[/quote]

No kaikilla nyt ei riitä asiantuntemusta siihen valintaan ettei ole pommi, ja tuurista se on tuossa hintaluokassa kiinni. Itse kun en osaa mitään tehdä niille myöskään, eikä ole ketään tuttuakaan joka jelppisi kun hätä tulee. Tuo omankin kanssa on ollut hyvä tuuri, mutta nyt se alkaa olla räjähdyspisteessä, eikä viitsisi enää kauheasti uusia renkaita/latureita/akkujakaan joka käänteessä noin iänikuisiin ostaa, kun ei tiedä kauanko pystyy ylipäänsä pitämään.

Nytkin olen päivän taistellut niin että itkettää enkä tiedä mitä tuon ongelmille taas pitäisi tehdä.

Se on sitten eri asia jos on terve ja kykenevä ihminen, eikä tarvitse autoa esim. joka kauppareissulle, ja jos on vaikka isä tai mies tai joku joka jotain osaa sille tehdä.

Vierailija
16/31 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 21:09"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 20:32"]

[/quote]

[/quote]

No kaikilla nyt ei riitä asiantuntemusta siihen valintaan ettei ole pommi, ja tuurista se on tuossa hintaluokassa kiinni. Itse kun en osaa mitään tehdä niille myöskään, eikä ole ketään tuttuakaan joka jelppisi kun hätä tulee. Tuo omankin kanssa on ollut hyvä tuuri, mutta nyt se alkaa olla räjähdyspisteessä, eikä viitsisi enää kauheasti uusia renkaita/latureita/akkujakaan joka käänteessä noin iänikuisiin ostaa, kun ei tiedä kauanko pystyy ylipäänsä pitämään.

Nytkin olen päivän taistellut niin että itkettää enkä tiedä mitä tuon ongelmille taas pitäisi tehdä.

Se on sitten eri asia jos on terve ja kykenevä ihminen, eikä tarvitse autoa esim. joka kauppareissulle, ja jos on vaikka isä tai mies tai joku joka jotain osaa sille tehdä.

[/quote]

Ei tasan ole tuurista kiinni.

Otat jonkun autoista tietävän mukaan tarkistamaan ehdokkaan ennen ostoa.

Tosin jos renkaiden hankinta jo ongelma, niin sitten voisi miettiä muita vaihtoehtoja...

Ulkopuolisella itsekin joudun korjaukset teettämään kun ei itsellä tiloja, eikä viisikymppisenä enää viitsi mennä kuralammikkoon pihalle makaamaan.

Vierailija
17/31 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 20:10"]Jos sä porssshea olet myymässä niin mikä ettei. ;)
[/quote]se on Porche, idiootti

Vierailija
18/31 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tonnin autolla pysty edes ajamaan? Sellaiselle sopii joka osaa korjata. Ei oo autoa koska asun Hgissä ja on todella hyvät liikenneyhteydet ja mmaseudulle pääsen junalla ja ulkomaille lentokoneella.

Vierailija
19/31 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 20:14"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 20:10"]Jos sä porssshea olet myymässä niin mikä ettei. ;) [/quote] En oo myymässä. Mutta mun kaverilla on 800€:n auto. Mun mielestä ihan pelittävä ja hyvä peli. Tuli vain siitä mieleen, että kuinka moni kelpuuttaisi samanlaisen auton. Vai pitääkö olla joku kalliimpikin menopeli. Ap

[/quote] onko toimiva auto ettei heti oo korjauksia????

Vierailija
20/31 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, just ostettiin kakkosautoksi. Hyvin kulkee!