Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4v 2kk ja 3 vkoa, älkää tehkö samaa virhettä, tulevat äidit.

Vierailija
11.09.2006 |

Vanhin lapsi nuorimmaista vanhimpaan tämän ajan välillä ja väliin mahtuu 2 lasta lisää.

Ei ole helppoa arki, eikä mikää muukaan.

Lapset liian lähekkäin syntyneet.

En suosittele kenellekään.

Vähintään 3v ja uusi tulokas.

Se on paljon parempi ratkaisu.

t. väsynyt äiti

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä " jaksoin" tehdä vain yhden lapsen.

Vierailija
2/9 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me olla niin hölmöjä me muut.

t. se joka ei " jaksa" tehdä kuin kaksi lasta vuoden välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla lapset 3v 1v11kk ja 8kk eikä se mun mielest kauheen rankkaa ole kun siitä ei tee rankkaa elikkkäs minä en turhia stressaa kunhan lapsilla on ruokaa, puhtaat vaatteet ja kuivat vaipat

Vierailija
4/9 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä rankkaa? mulla 4v 3v ja 4kk. koska muuttuu rankaksi?

Vierailija
5/9 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt, kun vanhin on 6,5 ja ja muutkin samoissa/omissa uhoissaan ja ja kaikki juoksee ja melskaa ja tappelee, ei ole enää helppoa.

Pari vuotta siten olikin iisiä, ei ole enää.

Ja kun lapsista 3/4 osaa on poikia on meno sen mukaista.

Edelleen en suosittele.

Voin myöntää, että elämä tuntuu liian raskaalle toisinaan.

t. väsynyt äiti.

Vierailija
6/9 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä saa unohtaa kaiken mukavan ja mielekkään pitkäksi aikaa. Onneksi mulla kuopus täyttää kohta neljä ja toinen on eskarissa. Enempää ei tule. Milläs sitten maksais ulkomaanmatkat ja muu ihana, jos niitä enemmän ois? Mua ei ole koskaan tyydyttänyt vain se, että kotona on uusi sinappikone joka vuosi.

Vierailija
7/9 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä on ollut rankempaa. Jos on lapsista seuraa toisillensa, niin on tappelukaveriakin. Ulkomaille olemme kyllä päässeet tämän laumankin kanssa.

Mutta heippa ura :-) En käsitä, miten muulla tavalla tämä olisi voinut mennä. Väsytti varsinkin vauva-aikoina, mutta puoliso, mummat on auttaneet ja nyt lapsia voi viedä päivähoitoon ja harrastuksiin (kuopus 2,5 v)

Yritän nauttia, kohta tuossa pyörii kolme murrosikäistä ja sit ne on maailmalla. Aivan liian kohta.

Vierailija
8/9 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset 4v, 3v ja nuorin 3 kk ja välillä todella rankkaa joten ymmärrän että olet väsyny. joskus vaan itken itteeni väsymyksestä uneen.

paljon se silti antaa ja päivääkään en vaihtais pois jos saisin valita. =) rakastan mun pieniä kullanmuruja ylikaiken!

Vierailija
9/9 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyllä siinä saa unohtaa kaiken mukavan ja mielekkään pitkäksi aikaa. Onneksi mulla kuopus täyttää kohta neljä ja toinen on eskarissa. Enempää ei tule. Milläs sitten maksais ulkomaanmatkat ja muu ihana, jos niitä enemmän ois? Mua ei ole koskaan tyydyttänyt vain se, että kotona on uusi sinappikone joka vuosi.

Kyllähän ulkomaille pääsee useammankin lapsen kanssa, en ole nähnyt millään lentoyhtiöillä rajoituksia lapsimäärän suhteen =)

Jos lapsia on neljä, ja joka vuosi tulee uusi sinappikone, täytyy äidin elämän olla lyhyt ja lääketieteellisesti aika uskomaton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän