Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies ei anna sairastaa

Vierailija
21.02.2015 |

Aina kun on itse kipeänä on kuin maailman loppu. Sitten kun minä olen kuumeessa ja vielä astma oireet pahenee niin on niin saatanan hankalaa se kodin hoitaminen ja lapsen kanssa olo kun ei ehdikään istua koneella koko päivää. Minä sitten sairaana hoidan kotityöt ja huolehdin monesti sairaan lapsenkin. Sitten se ihmettelee ku sairastelen jatkuvasti ja taudit pitkittyy aina. Apua saan vaan raivoamalla kun edes kehuminen ei auta.

Onko muilla samaa ongelmaa? Ja miten asia on ratkaistu. Tätä menoa kuolen vielä johonkin jälkitautiin....

T. Vittuuntunut av-mamma

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei, mies ei ollut alusta asti tällainen vaan muuttui vasta kun lapsi syntyi.

Vierailija
2/16 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies muuttuu kusipääksi, mies voi häipyä. Yhteinen lapsi ei tarkoita sitä että saa käyttäytyä paskasti puolisoa kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole tuommosta. Saan sairastaa. Nytkin olwn flunssassa ja mies kyllä on pitänyt huolta minusta ja kodistakin. Laittaa ruokaa ja iltapäivällä meni kavereilleen että saan levätä. Lapsia meillä ei kullä ole. Koita puhua sille.

Vierailija
4/16 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 18:38"]Jos mies muuttuu kusipääksi, mies voi häipyä. Yhteinen lapsi ei tarkoita sitä että saa käyttäytyä paskasti puolisoa kohtaan.
[/quote]
Samaa mieltä oon minäkin
Ap

Vierailija
5/16 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 18:38"]No ei ole tuommosta. Saan sairastaa. Nytkin olwn flunssassa ja mies kyllä on pitänyt huolta minusta ja kodistakin. Laittaa ruokaa ja iltapäivällä meni kavereilleen että saan levätä. Lapsia meillä ei kullä ole. Koita puhua sille.
[/quote]
Tätä on puhuttu jo neljä vuotta eikä ole siitä kummentunut. Sitte kun sairasvuoteeltani kilahdan ja uhkaan muuttaa vittuun niin kummasti tulee vipinää kinttuihin vaan onko sekään oikein että minä pahennan oloani vaan raivoamalla ja itkemällä sen jälkeen pahaa oloa
Ap

Vierailija
6/16 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat sille liian vähän seksiä, niin sen takia on niin laiska.

Vierailija
7/16 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 18:43"]Annat sille liian vähän seksiä, niin sen takia on niin laiska.
[/quote]
Ja paskat.
Ap

Vierailija
8/16 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin voi käydä, kun hankkii lapsia. Meillä kumpikin saa sairastaa aivan rauhassa. Ei ole pakko tehdä mitään, jos ei siltä tunnu.

Vierailija
9/16 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika idiootille äijälle. Ootko nyt ihan varma että haluat olla tuollaisen saamattoman kanssa?

Vierailija
10/16 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat jälkitaudiksi keuhkokuumeen ja joudut sairaalaan. Silloin miehen on pakko ottaa vastuu kodista ja lapsista. Toivottavasti näin ei käy, mutta voit kertoa tämän miehelle. Minulle tämän sanoi lääkäri, kun en malttanut hoitaa flunssaani ja keuhkoputkentulehdustani vaan tein kotityöt normaalisti, hoidin lapset jne. Ja lähdin urheilemaan liian aikaisin. Sain sitten sen keuhkokuumeen, joka lähti vasta voimakkailla antibiooteilla ja viikon täyslevolla, jolloin kävelin vain sängyn ja kylppärin väliä. Onneksi mieheni suhtautui eri tavoin kuin sinun miehesi. Yritä saada miehen silmät avautumaan.

Vierailija
11/16 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 18:46"]Saat jälkitaudiksi keuhkokuumeen ja joudut sairaalaan. Silloin miehen on pakko ottaa vastuu kodista ja lapsista. Toivottavasti näin ei käy, mutta voit kertoa tämän miehelle. Minulle tämän sanoi lääkäri, kun en malttanut hoitaa flunssaani ja keuhkoputkentulehdustani vaan tein kotityöt normaalisti, hoidin lapset jne. Ja lähdin urheilemaan liian aikaisin. Sain sitten sen keuhkokuumeen, joka lähti vasta voimakkailla antibiooteilla ja viikon täyslevolla, jolloin kävelin vain sängyn ja kylppärin väliä. Onneksi mieheni suhtautui eri tavoin kuin sinun miehesi. Yritä saada miehen silmät avautumaan.
[/quote]
Oon sanonu tämänkin mutta ei vaan mene jakeluun
Ap

Vierailija
12/16 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään meni niin hermo kun mies ei osannut antaa pojalle aamulla astmalääkettä joka on meidän perheessä ihan normaali käytäntö että sanoin sille vaan että kannattaa opetella jos kuolen tähän tautiin niin osaat jatkossa sitten antaa. Vittuuntui ja rupesi vinkumaan kuin marttyyri ja pikku lapsi. Se ei ilmeisesti tajua kuin paljon mua nyppii tämä asia
Ap

Vierailija
13/16 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee niitä kotitöitä. Kunhan lapsen ruokkii niin se riittää.

Vierailija
14/16 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 18:54"]Älä tee niitä kotitöitä. Kunhan lapsen ruokkii niin se riittää.
[/quote]
Astmaatikkona ei riitä. Pölyn minimointi on tärkeää pölyaölergikolle, lakanoiden vaihto ja astoiden pesu on tärkeää. Sekä pyykkiä meillä tulee joka päivä
Ap

Vierailija
15/16 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta se on, kun mies on naisen koko elämä ja ainoa turvaverkko ja hirttoköysi. Suomalaisen kulttuurin kirous, että naiset eivät pidä yhtä ja tue toisiaan. Kun nainen löytää miehen, nainen hylkää kaikki muut ja nainen hylätään... kun on se mies, jonka pitäisi revetä naiselle supermieheksi, joka tyydyttää kaikki naisen tarpeet ja odotukset. Muualla päin maailmaa kuulemani mukaan on yleistä, että kun nainen synnyttää tai tarvitsee muuten lasten- ja kodinhoitoapua, niin muutama naiskaveri tulee yksissä tuumin pitämään seuraa ja passaamaan. Mitä Suomessa? Suomessa koko yhteiskunta, suku ja kaveripiiri jättää naisen miehen armoille, koska odotetaan, että tokihan se on se mies ja lasten isä, joka on ensisijainen auttaja joka asiassa. Sitten ihmetellään, kun kaksi ihmistä - mies ja vaimo / äiti ja isä eivät yksinään riitä täyttämään lastensa kaikkia tarpeita. Naiselle täytyy riittää mies ja lapsille äiti. Lasten laittaminen hoitoon on vanhempien häpeä ja todistus siitä, että he eivät ole tarpeeksi. Tokihan yksi ihminen riittää kelle tahansa joka tilanteessa? Äiti riittää lapselle. Sisarukset toisilleen leikkikavereiksi. Onneton se, joka on ainokainen. Nämä ongelmat eivät ratkea ennen kuin ihmiset heräävät ja näkevät muutakin kuin oman napansa ja pillunsa. Kyllä! Uskallan väittää, että nämä ongelmat johtuvat naisista itsestään, että naiset eivät tue toisiaan ystävinä sikäli kuin perheellisillä naisilla on edes ystäviä. Ylipäänsä naisten keskinäinen ystävyys ei ole mikään korkealle arvostettu arvo Suomessa.

Vierailija
16/16 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 18:55"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 18:54"]Älä tee niitä kotitöitä. Kunhan lapsen ruokkii niin se riittää. [/quote] Astmaatikkona ei riitä. Pölyn minimointi on tärkeää pölyaölergikolle, lakanoiden vaihto ja astoiden pesu on tärkeää. Sekä pyykkiä meillä tulee joka päivä Ap

[/quote]

No lähe vaikka hotelliin asumaan sitten. Luulisi miehen tajuavan ja toimivan seuraavalla kerralla toisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi