MIKSI aikuiset naiset käyttävät bodyjä?
Siis tää ilmiö mua on häirinny siitä asti kun näin aikuisten bodyt mm. H&M:llä. Ihan vaan uteliaisuudesta MIKSI ennemmin joku body kukn tavallinen paita? Missä tilanteessa body on käytännöllisempi...? En vaan ymmärrä.
Kommentit (21)
Ei kai niitä enää käytetäkään - 80-luvulla ne oli muotia. Vai APUA, onko ne tulossa takaisin!???
Pysyy paremmin esimerkiksi korkeavyötäröisten hameiden, shortsien ja housujen sisällä. Esim istuessa ei nouse sieltä eikä tule sellasia ryppyjä mitä normipaidan kanssa.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 17:50"]Ei kai niitä enää käytetäkään - 80-luvulla ne oli muotia. Vai APUA, onko ne tulossa takaisin!???
[/quote]toivottavasti ei!! http://m.hm.com/fi/product/89236?article=89236-A
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 17:50"]Ei kai niitä enää käytetäkään - 80-luvulla ne oli muotia. Vai APUA, onko ne tulossa takaisin!???
[/quote]
80-luku on tulossa takaisin muotiin että kyllä, on tulossa
Muokkaavat vartaloa paremmin kuin vaikka korkeavyötäröiset sukkahousut tai muotoileva paita. Mulla on yksi musta body ja yksi valkoinen korsettimainen body, joita olen käyttänyt raskausvatsan muotoon survomiseen ennen kuin saan ylimääräiset pois muulla tavoin. Käteviä ne eivät ole mm. vessareissuilla, mutta muuten hyvän tuntuisia ja ohuehkon paidan alla hyvän näköisiäkin. Valkoisen bodyn kanssa mahduin kolmannen lapsen ristiäisissä vanhoihin juhlavaatteisiin niin ei tarvinnut uusia ostaa yhden kerran takia.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 17:56"]
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 17:50"]Ei kai niitä enää käytetäkään - 80-luvulla ne oli muotia. Vai APUA, onko ne tulossa takaisin!??? [/quote]toivottavasti ei!! http://m.hm.com/fi/product/89236?article=89236-A
[/quote]
Tuossa on painonapit haarassa. Tyhmä kysymys: käytetäänkö tuon kanssa alushousuja?
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 18:09"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 17:56"]
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 17:50"]Ei kai niitä enää käytetäkään - 80-luvulla ne oli muotia. Vai APUA, onko ne tulossa takaisin!??? [/quote]toivottavasti ei!! http://m.hm.com/fi/product/89236?article=89236-A
[/quote]
Tuossa on painonapit haarassa. Tyhmä kysymys: käytetäänkö tuon kanssa alushousuja?
[/quote]
Tietenkin käytetään, se on käytännössä PAITA. Tottakai siinä on nepparit että pääsee käymään vessassa.
Mulla on ollut noita pari vuotta jo! Niin kuin joku jo sanoikin, ne on käteviä kun ei nouse ja voi huolettomammin käyttää esim matalampivyötäröisiä farkkuja kun ei paljas selkä vilku. Äärettömän kätevää kun ei jatkuvasti tarvitse korjata paidan asentoa.
Huono puoli on jos body on liian lyhyt tai joossain malleissa "jalkareijät" on liian pienet tai venymättömäksi ommeltu. Ikävää myös jos bodyn takia näkyy "pikkarirajat"
Ja itse ainakin käytän pikkareita alla :D:D
Body on itselläni käytössä tanssitunneilla, siellä ku hyppii ja pyörii maassa ja tekee kaikenlaisia kevätjuhla liikkeitä niin ei vilku maha.
Onhan niitä ollut jo pari vuotta. Missä ihme tynnyrissä osa on taas kasvanut?
Aikuinen nainen käyttää bodya, koska haluaa käyttää sitä, eikä sen käytöstä tarvitse kysyä keneltäkään lupaa.
Pitsinen tai satiininen body on terveen kokoisen naisen päällä seksikäs asuste.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai niitä enää käytetäkään - 80-luvulla ne oli muotia. Vai APUA, onko ne tulossa takaisin!???
Olihan ne tässä välilläkin muotia, silloin kun 80-luku oli viime kerran muotia ja American Apparel oli pop, olisiko ollut jotain 2005-2010?
Käsittääkseni ne paremmat muokkaa kehoa. En sitten tiedä, että jos käytetään paidan korvikkeena..