kuinka paljon teillä on
Parisuhteessa hellyydenosoituksia?
Kiinnostaa vaan tietää.....
Kommentit (27)
Jotenkin aloitusviestistä saa sellainen kuvan, ettet taida saada hellyyttä ollenkaan tai hyvin vähän kun sitä täältä kyselet?
Mutta itse joka päivä ainakin vähän jotain. Kun tullaan töistä syödään yhdessä ja pieniä suukkoja ym kosketuksia. Naimisissa oltu pari vuotta. :)
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 17:00"]Meillä on tosi paljon. Riittääkö?
[/quote]
Riittää tietty :D oon onnellinen teidän puolesta mut kunhan kysyn mikä on normaalia yleensä ja teillä taitaa mennä paremmin kuin hyvin ;)
Ap
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 17:00"]Jotenkin aloitusviestistä saa sellainen kuvan, ettet taida saada hellyyttä ollenkaan tai hyvin vähän kun sitä täältä kyselet?
Mutta itse joka päivä ainakin vähän jotain. Kun tullaan töistä syödään yhdessä ja pieniä suukkoja ym kosketuksia. Naimisissa oltu pari vuotta. :)
[/quote]
Kuulostaa hyvältä ja terveeltä :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 17:01"]Ei yhtään =(
[/quote]
Miten kauan ootte ollu yhdessä ym?
Ap
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 17:01"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 17:00"]Meillä on tosi paljon. Riittääkö?
[/quote]
Riittää tietty :D oon onnellinen teidän puolesta mut kunhan kysyn mikä on normaalia yleensä ja teillä taitaa mennä paremmin kuin hyvin ;)
Ap
[/quote]
Normaalista en tiedä. Mikä on normaalia? Ollaan oltu yhdessä lähes 20 vuotta..
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 17:04"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 17:01"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 17:00"]Meillä on tosi paljon. Riittääkö?
[/quote]
Ap
[/quote]
Normaalista en tiedä. Mikä on normaalia? Ollaan oltu yhdessä lähes 20 vuotta..
[/quote]
No varmaan se on normaalia että jokapäivä näyttää toiselle että kunnioittaa, arvostaa ja välittää toisesta. Tavalla tai toisella
Ap
Hyvin vähän enää. 10v. yhes. Ei kyllä riidelläkään.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 17:06"]Hyvin vähän enää. 10v. yhes. Ei kyllä riidelläkään.
[/quote]
No miltä se tuntuu? Eikö se oo vähän turhauttavaa jos ei oo mitään yhteistä enää..?
Ap
Päivittäisiä hellyydenosoituksia. Naimisissa vuodesta -99.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 17:08"]Päivittäisiä hellyydenosoituksia. Naimisissa vuodesta -99.
[/quote]
Kuulostaa kivalta.
Ap
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 17:02"]
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 17:01"]Ei yhtään =( [/quote] Miten kauan ootte ollu yhdessä ym? Ap
[/quote]
Seitsemän vuotta.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 17:10"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 17:02"]
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 17:01"]Ei yhtään =( [/quote] Miten kauan ootte ollu yhdessä ym? Ap
[/quote]
Seitsemän vuotta.
[/quote]
Surullista :(
Ap
Mä haluaisin, mut mies ei tajua sitä. 20 v yhdessä.
Melko paljon. Suukkoja, halailua, kosketusta. Yhdessä olemme olleet 19 v.
Lapsia huvittaa tämä suukottelumme yms., mutta ovat jo tottuneet siihen. Emmekä tietenkään lasten kavereiden nähden hempeile.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 17:07"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 17:06"]Hyvin vähän enää. 10v. yhes. Ei kyllä riidelläkään.
[/quote]
No miltä se tuntuu? Eikö se oo vähän turhauttavaa jos ei oo mitään yhteistä enää..?
Ap
[/quote]
Sithän se välillä on. Toisaalta, en tiedä minkä verran parisuhde muuttuu kun ollaan kauan yhdessä.
Päivittäin useamman kerran :) 24v yhteiseloa
Yli 15 vuotta yhdessä ja hyväilyjä vain seksin yhteydessä. Suudeltu ei olla lähes kymmeneen vuoteen ja muiden (lasten) katseiden alla ei olla halattukaan ainakaan yhtä pitkään aikaan. Seksiä harrastetaan n. 1-12 kertaa kuukaudessa molempien aloitteesta. Puhutaan sentään suurinpiirtein nätisti toisillemme yleensä.
Ei vissiin yhtään?