Karkasin vuonna 1976 ollessani 12-vuotias kotoa kadulle asumaan.
Sen jälkeen olen asunut kaduilla, nukkunut säässä kuin säässä ulkona, etsinyt ruokani ja vaatteeni roskiksista, peseytynyt vain kun kesällä olen onnistunut pääsemään johonkin järveen alasti uimaan ilman, että kukaan on näkemässä ja kaikki vuosien varrella minulle kerääntynyt omaisuus kulkee mukanani isossa laukussa jonka löysin jo monta vuotta sitten kaatopaikalta. Rikkinäinen se alkaa olla että kohta se hajoaa ja todella likainen se on mutta onneksi se on melko kevyt koska ei minulla maallista omaisuutta nyt niin kovin paljon ole. Sitä en tosin tiedä, että mikä vuosi nyt on ja kuinka vanha olen. Jokohan minä mahdan olla jo 40 vuotta täyttänyt? Lapsiakin minulla on muutama vuosien aikana syntynyt ja kadulla he ovat kanssani eläneet mutta eivät he ole kanssani kovin kauaa viihtyneet. Melkein on niin, että kun he ovat osanneet joten kuten itse kävellä ja toisilta kodittomilta lapsilta ruokaa tai vaatteita itselleen varastaa vaikka tapellen he ovat luotani 2-3 vuotiaina luotani lähteneet. Missä hekin lienevät? En enää edes muista heidän nimiään tai kuinka vanhoja he ovat nyt.
Kommentit (2)
En tykkää että tällaisilla asioilla vitsaillaan
Mutta Riikka-Marjasein, löysit tiesi kuitenkin av:lle 🙄 Ja jotain älylaitettakin osaat käyttäytyä, kirjautua palstalle jne. Olen vaikuttunut!