Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unihalvaus kokemuksia

Vierailija
21.02.2015 |

Unihalvaukset tulevat silloin esille kun kehosi on "nukahtanut" mutta aivosi eivät "nuku"
Unihalvauksen aikana voi nähdä ja kuulla harhoja.
Omia kokemuksia on kertynyt lukemattomia kertoja, olen nähnyt niitä aina ja pelännyt pienenä kun en ymmärtänyt mitä ne "kummitukset" olivat joita näin lapsena.
Kertokaa omia kokemuksia :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/5 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut muutama elämän aikana. Kerran heräsin sängystä mutta en pystynyt liikkua ja silmiä sain vain raotettua. Joku tumma hahmo seisoi sängyn vieressä niin että näin sen vain hämärästi. Tuntui todella ahdistavalta kun en pystynyt muuta kuin maata siinä halvaantuneena. Pari kertaa on käynyt niin että kuulen korvia huumaavaa huminaa enkä pysty liikkua. Niitä jotenkin säikähtää kamalasti kun ei herätessäkään heti tajua että se oli unta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko nää olleet unihalvauksia, mutta nuorempana näin mm. katosta laskeutuvan hämähäkin, katossa olevan ison karvasen toukan, leijuvan pään...Tapahtumahetkellä luulin olevani hereillä ja silmät oli auki mutta kohta aina havahduin kunnolla hereille ja tajusin ettei siellä mitään otuksia ole.

Vierailija
4/5 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ollut muutamia teini-iässä.
Oli kyllä tosi pelottavia! Yhdessä iso tumma hahmo käveli sänkyä kohden mutten pystynyt liikkumaan enkä huutamaan apua. Puhelin alkoi soimaan mutten pystynyt vastaamaan kun en voinut liikkua! Sitten kun havahduin tästä ja katsoin puhelinta niin ei se ollutkaan soinut.

Yhdessä tumma iso hahmo tuli päälleni enkä pystynyt hengittämään enkä tietenkään liikkumaan. Olin kaverilla yötä ja aamulla luulin ihan oikeasti että noin oli tapahtunut! Kesti monta vuotta ennen kuin yhdistin sen unihalvaukseen!

Onneksi ei ole enää tullut näin aikuisiällä enää!

Vierailija
5/5 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän