Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 25-vuotias nainen ja hyvinkin isänmaallinen

Vierailija
26.11.2021 |

Tunnen valtavaa ylpeyttä ja kiitollisuutta kotimaastani. Liikutun itsenäisyyspäivänä ja ajattelen isovanhempiani ja heidän vanhempiaan. En voi tarpeeksi kiittää entisajan väkeä!💎🙏🏽🇫🇮
Anyways, tunnen olevani tämän isänmaallisuuden kanssa aika rauhassa omassa kaveripiirissä ja ikäpolvessa. Onneksi veljeni ja vanhempani jakavat tämän sydämenasian!

Miten juhlitte itsenäisyyspäivänä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko camo-legginsit?

Vierailija
2/5 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meitä muitakin. <3

N27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä päivänä woket demonisoivat sinut samantien jos tulet kaapista tämän asian kanssa. Surullista mihin tämä maa on mennyt.

Vierailija
4/5 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jutellut paljon ihmisen kanssa, joka työkseen oleilee paljon maailman kriisipesäkkeissä. On nähnyt maailmaa vähän eri kantilta kuin moni muu. Jaan hänen kanssaan kiitollisuuden maasta jossa elämme; mikään maa/paikka ei ole täydellinen mutta kyllä me elämme edelleen todella etuoikeutettua elämää. Kannattaa käydä välillä katsomassa muualla elämän menoa ja vielä niiden turistikohteiden ulkopuolella. Olen itse asunut ulkomailla ja osaan kyllä arvostaa sitä mitä meillä on täällä Suomessa. Olen myös naisena käynyt vapaaehtoisen varusmiespalveluksen. Lapsistani kasvatan maailmankansalaisia.

Vierailija
5/5 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenpa nyt ehkä hivenenkin jos kuitenkaan liiemmälti olemattakaan vähän tarkemminkin kotimaatani suhteellisen riittävästi tukeva nuorehko joskin aikuinenkin henkilöhhmo.

Saattaapa olla niinkin että ajattelutavasta tahi näkökulmasta ja myöskin kulltturitaustasta ajatellen nähtynäkin, tämän voi katsoa näkyvän enemmältikin siinä että jonkin ajan, tarkemminkin muutaman viikon kuluttua, saatan sytyttää pienen kynttiläksikin kutsutun asian ruokailuhuoneeni pöydälleni sekä täten osaltani juhlistaa tavaksi maassamme tullutta merkkipäivää, 6.12.

Samassa yhteydessä toivoisin että en tällä tavalla loukkaa ketään ja esittämilläni perusteluilla ao. Kynttilän sytyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän